Mitt fly var forsinket, hva gjør jeg?
Dersom flyet ditt har vært forsinket på enten utreise eller hjemreise, skal du kontakte flyselskapet du reiste med. På vår hjemmeside finner du mer informasjon om hvordan vi holder deg oppdatert ved forsinkelser, samt hvilke erstatningsmuligheter du har.
Trenger du en bekreftelse på flyforsinkelse, må du kontakte flyselskapet ditt. En slik bekreftelse blir ikke automatisk sendt. Du finner kontaktinformasjon til de ulike flyselskapene på vår hjemmeside.
Flere spørsmål om Reklamasjon
-
Får jeg erstatning for forsinket/skadet bagasje?
Se mer informasjon -
Hva gjør jeg hvis jeg ikke er fornøyd med en bestilt utflukt?
Se mer informasjon -
Hva gjør jeg hvis jeg ikke er fornøyd med en leiebil?
Se mer informasjon -
Hva gjør jeg hvis jeg ikke er fornøyd med en transfer bestilt via Mozio?
Se mer informasjon -
Hva gjør jeg hvis jeg ikke er fornøyd med taxfree-bestillingen min?
Se mer informasjon -
Hvordan sender jeg inn krav til Allianz reiseforsikring?
Se mer informasjon -
Jeg er ikke fornøyd med reisen - hva gjør jeg?
Se mer informasjon -
Jeg har ikke mottatt tilbakemeldingsskjema etter reisen, når får jeg dette?
Se mer informasjon -
Kan jeg se statusen på min reklamasjon?
Se mer informasjon
Fant du ikke svaret?
Vi er alltid her for å hjelpe deg. Enten om du vil bestille en reise eller det er noe du lurer på før, i løpet av eller etter din reise. Ta kontakt med oss her.