Å reise på en herlig ferie er kanskje det vi lengter aller mest etter nå, men i god dugnadsånd er det nå tid for å ta felles ansvar og hjelpe hverandre. Vi vil snart reise sammen igjen.

Utenriksdepartementet fraråder reiser som ikke er strengt nødvendige til alle land, og derfor stopper vi alle avreiser fra 14. mars til og med 14. april. Dette er en vanskelig beslutning, men helt nødvendig.

For deg som har bestilt en reise eller akkurat kommet hjem:
Få mer informasjon om ulike gebyrer/regler/tilbakebetaling her

For deg som har en reise frem til og med 14. april:
Gjelder gebyrfri ombooking eller refusjon.

For deg som har en pakkereise med charterfly fra 15. april – 11. mai:
Hvis du ønsker å endre reisen din, så kan du endre gebyrfritt til en ny pakkereise med charterfly frem til 14. april 2021. Les alle vilkår for endring her.

Vi gjør vårt beste, men denne ekstreme situasjonen betyr dessverre at vår kundeservice ikke klarer å svare så raskt som du normalt kan forvente av oss. Vi ber deg derfor kun kontakte oss om din reise er planlagt innen 3 dager, og du trenger hjelp med ombooking.

Ingen vet hvor lenge dette vil pågå, men når dette er over og reiselysten kommer tilbake, så vil TUI være her akkurat som før. Mer informasjon og oppdateringer finner du her
Takk for din forståelse og tålmodighet 💙

Gebyrfri ombooking på nye bestillinger på pakkereiser med charterfly

Vi i TUI ønsker at du skal kunne se fremover og glede deg til ferien akkurat som vanlig. Derfor gir vi deg nå gebyrfri ombooking - hvis du vil endre dato, reisemål eller hotell, opptil 14 dager før avreise. Da kan du føle deg trygg og fortsette å planlegge drømmeferien din.

  • Les mer om vilkår for gebyrfri ombooking

    Du har mulighet til å endre reisen din én gang inntil 14 dager før avreise.

    • Gjelder kun nye bestillinger f.o.m. 10. mars 2020, på pakkereiser med charterfly, med avreise mellom 1. april 2020 og 31. mars 2021.
    • Gjelder ikke reiser med rutefly, cruise eller kun flyreiser.
    • Dersom reisen du endrer til har en lavere pris enn din opprinnelige reise, får du ikke tilbake differansen. Hvis reisen koster mer, betaler du mellomlegget.
    • Den nye reisen du endrer til må være en pakkereise med charterfly, med avreise senest 31. mars 2021.
    • For utflukter og andre tillegg i forbindelse med reisen, gjelder vanlige endrings- og avbestillingsregler.

    Kontakt kundeservice for å endre reisen på tlf 67 11 50 00

Reisemål

De beste tipsene for en vellykket familieferie

Nyt deilige dager ved bassenget, med god mat, barneklubber, svømmeskole og aktiviteter for alle aldre.

4-stjerners drømmeferie

Hva setter du pris på i ferien? Rom med direkte utgang til basseng eller hotell med all inclusive inkludert? Her ser du våre beste hotell, alle 4-stjerner eller mer, hvor du kan få drømmeferien oppfylt.

TUI tar forbehold om prisendringer og utsolgte reiser på denne siden. Alle tilbud gjelder nye bestillinger gjort i den aktuelle tilbudsperioden.

Vilkår for fri ombooking for nye pakkereiser

Du har mulighet til å endre reisen din én gang inntil 14 dager før avreise.

  • Gjelder kun nye bestillinger f.o.m. 10. mars 2020, på pakkereiser med charterfly, med avreise mellom 1. april 2020 og 31. mars 2021.
  • Gjelder ikke reiser med rutefly, cruise eller kun flyreiser.
  • Dersom reisen du endrer til har en lavere pris enn din opprinnelige reise, får du ikke tilbake differansen. Hvis reisen koster mer, betaler du mellomlegget.
  • Den nye reisen du endrer til må være en pakkereise med charterfly, med avreise senest 31. mars 2021.
  • For utflukter og andre tillegg i forbindelse med reisen, gjelder vanlige endrings- og avbestillingsregler.

Kontakt kundeservice for å endre reisen på tlf 67 11 50 00

Vilkår for deg som har en reise frem til og med 14. april:

  • Du får gebyrfri ombooking eller refusjon
  • Vi ber deg ta kontakt med oss for hjelp med ombooking av reisen
  • Du når vår kundeservice på tlf. 67 11 50 00
  • Merk at du kun trenger å kontakte oss dersom du vil gjøre endringer

Hvis du foretrekker refusjon, blir pengene satt inn på det kortet reisen ble betalt med. Hvis du har betalt med post eller bankgiro, vil det komme en utbetalingsanvisning i posten.

Vedr. refusjon av avbestilte/avlyste reiser

I lys av den ekstreme situasjonen vi er i, ber vi om forståelse for at tilbakebetalinger av avbestilte/avlyste reiser kan bli forsinket. Vi ber om unnskyldning for dette, og vi gjør alt vi kan for at alle berørte kunder skal få pengene sine tilbake så raskt som mulig. Tusen takk for tålmodigheten.

Du når kundeservice på tidene nedenfor:
Mandag - søndag, kl. 09.00 - 18.00
Telefon: 67 11 50 00

Vilkår for deg som har en reise i perioden 15. april - 11. mai 2020

Om du har en pakkereise med charterfly, og ønsker å endre, så kan du endre gebyrfritt til en ny pakkereise med charterfly frem til 14. april 2021.

Regler for å endre reisen:
• Gjelder for deg som har en pakkereise med charterfly i perioden 15. april - 11. mai 2020
• Du kan endre 1 gang per bestillingsnummer til en pakkereise med charterfly på reiser frem til 14. april 2021
• Gjelder ikke reiser med rutefly, cruise eller kun flyreiser.
• Kontakt Kundeservice tlf 67 11 50 00 for å endre reisen, senest 14 dager før avreise
• Dersom reisen du endrer til har en lavere pris enn din opprinnelige reise, får du ikke tilbake differansen. Hvis reisen koster mer, betaler du mellomlegget
• Vanlige betalings- og avbestillingsregler gjelder
• For utflukter og andre tillegg i forbindelse med reisen, gjelder vanlige endrings- og avbestillingsregler.

For alle andre type reiser gjelder vanlige reisevilkår. Les mer her

Vilkår for deg som har en reise etter 11. mai:

Har du en reise med avreise etter 11. mai gjelder vanlige reisevilkår. Les mer her