Hva gjør jeg hvis jeg ikke er fornøyd med taxfree-bestillingen min?
Hvis du ikkeharmottatt dine forhåndsbestiltetaxfree-varerpåflyreisen, hvis noe manglet i bestillingenellerhvis du oppdaget en feilpå en vare, må du i førsteomgangkontaktekabinpersonaletpåflyet.
Hvis du allerede har kommet hjem, kan du kontakte flyselskapets taxfreebutikk.
Du finner informasjon om taxfree for de ulike charterflyselskapene på vår hjemmeside. Hvis du har bestilt taxfree på en ruteflyvning, må du kontakte flyselskapet ditt.
Flere spørsmål om Reklamasjon
- Hvordan for jeg en forsinkelsesbekreftelse? Se mer informasjon
- Hvordan sender jeg inn krav til Allianz reiseforsikring? Se mer informasjon
- Jeg er ikke fornøyd med reisen - hva gjør jeg? Se mer informasjon
- Jeg har ikke mottatt tilbakemeldingsskjema etter reisen, når får jeg dette? Se mer informasjon
Fant du ikke svaret?
Vi er alltid her for å hjelpe deg. Enten om du vil bestille en reise eller det er noe du lurer på før, i løpet av eller etter din reise. Ta kontakt med oss her.