Jeg har ikke mottatt tilbakemeldingsskjema etter reisen, når får jeg dette?
Vi vil gjerne ha tilbakemeldinger fra våre reisende. Har du oppgitt en e-postadresse i bestillingsprosessen vil du omkring en uke etter hjemkomst motta et tilbakemeldingsskjema. Her har du muligheten til å bedømme din reise med synspunkter og kommentarer om hva som har vært bra og hva som kunne vært annerledes.
Hvis du ikke har fått tilbakemeldingsskjema på email, kan du sjekke om mailen har havnet i søppelposten din. Det går dessverre ikke å sende ut skjemaet på nytt, men om du skulle ha noen synspunkter som du ønsker å få svar på, er du velkommen til å kontakte vår kvalitetsavdeling.
More questions about Reklamasjon
- Hva gjør jeg hvis jeg ikke er fornøyd med taxfree-bestillingen min? Se mer informasjon
- Hvordan for jeg en forsinkelsesbekreftelse? Se mer informasjon
- Hvordan sender jeg inn krav til Allianz reiseforsikring? Se mer informasjon
- Jeg er ikke fornøyd med reisen - hva gjør jeg? Se mer informasjon
Fant du ikke svaret?
Vi er alltid her for å hjelpe deg. Enten om du vil bestille en reise eller det er noe du lurer på før, i løpet av eller etter din reise. Ta kontakt med oss her.