Hero
Betaling og billetter

Bestillingsrelaterte spørsmål

Hvordan vet jeg at min bestilling har blitt gjennomført?

 ​​​​Når du bekrefter bestillingen får du et bestillingsnummer, som er din garanti på at bestillingen er gjennomført. Innen kort tid mottar du en bestillingsbekreftelse på e-post hvis du har oppgitt en e-postadresse på din bestilling. Hvis du har valgt å få reisedokumenter per post, så vil du motta en bekreftelse i posten innen 2-4 dager. 

Husk å noter bestillingsnummeret du får på skjermen, i tilfelle det oppstår en feil i e-post/post adressen og bekreftelsen ikke kommer frem.

Bestillingsnummeret er nødvendig når du skal kontakte oss vedrørende din bestilling, da vi tar hensyn til våre kundenes personvern. 

Vær oppmerksom på at bestillingen din først er bekreftet når du har betalt depositumet. Hvis betalingen ikke er utført i tide, vil bestillingen din bli kansellert automatisk.

Flere spørsmål om Bestillingsrelaterte spørsmål

Fant du ikke svaret?

Vi er alltid her for å hjelpe deg. Enten om du vil bestille en reise eller det er noe du lurer på før, i løpet av eller etter din reise. Ta kontakt med oss her.

Kontakt oss