Hvem kan gjøre endringer i en eksisterende bestilling?
Endringer, tillvalg, og avbestilling kan bare gjøres av den som er juridisk ansvarlig for bestillingen. Du kan endre tilvalg ved å logge inn på myTUI, men om du ønsker å endre avreisedato, reiselengde eller hotell må dette gjøres via våre reisekonsulenter. For at vi skal kunne hjelpe deg så effektivt som mulig ber vi deg ha bestillingsnummeret klart når du kontakter oss. Kontaktinformasjon til kundeservice finner du her.
Flere spørsmål om Bestillingsrelaterte spørsmål
- Hva er flypassasjeravgift? Se mer informasjon
- Hva er flytillegg? Se mer informasjon
- Hvordan arbeider TUI for en mer bærekraftig verden? Se mer informasjon
- Hvordan bekrefter jeg min bestilling? Se mer informasjon
- Hvordan bestiller jeg en kombinasjonsreise? Se mer informasjon
- Hvordan bestiller jeg en reise til et barn som enda ikke er født? Se mer informasjon
- Hvordan bytter jeg hotell eller endrer reisen min? Se mer informasjon
- Hvordan endrer jeg kontaktopplysninger i min bestilling? Se mer informasjon
- Hvordan får jeg bestillingsbekreftelsen? Se mer informasjon
- Hvordan gjør jeg en navnendring? Se mer informasjon
- Hvordan logger jeg inn på myTUI? Se mer informasjon
- Hvordan vet jeg at min bestilling har blitt gjennomført? Se mer informasjon
- Hvorfor endrer prisen seg? Se mer informasjon
- Hvor finner jeg informasjon om bryllupsreiser? Se mer informasjon
- Jeg finner ikke mitt bestillingsnummer, hva gjør jeg? Se mer informasjon
- Jeg har flere etternavn, hvordan skal jeg skrive dem inn i bestillingen? Se mer informasjon
- Kan jeg legge inn et ønske til hotellet? Se mer informasjon
- Kan jeg reise på skiferie med TUI? Se mer informasjon
Fant du ikke svaret?
Vi er alltid her for å hjelpe deg. Enten om du vil bestille en reise eller det er noe du lurer på før, i løpet av eller etter din reise. Ta kontakt med oss her.