Hero
Etter reisen

Reklamasjon

Kan jeg se statusen på min reklamasjon?

Kan jeg se både reklamasjonen og statusen for den i TUI-appen etter at jeg har sendt den inn?
Ja, reklamasjonen og statusen for den er synlige direkte i TUI-appen.

Må jeg være logget inn i appen?
Nei, du trenger ikke å logge inn. Det er nok å ha lagt til bestillingen din i appen – dette kan gjøres uten å logge inn.

Hvordan finner jeg reklamasjonen min i appen?
Følg disse enkle stegene:

  1. Åpne TUI-appen
  2. Trykk på bestillingen din.
  3. Rull ned til bunnen av siden og trykk på "Kontakt oss."
  4. Velg alternativet "Se eksisterende reklamasjon."

Hva ser jeg når jeg åpner reklamasjonen min?
Du vil se en liste over alle reklamasjoner du har sendt inn – både under reisen og etter at du har kommet hjem.
Når du trykker på en reklamasjon, ser du hva reklamasjonen gjelder og gjeldende status.

Hvilke forskjellige statuser kan saken min ha?
I appen kan klagen din ha ulike statuser, for eksempel:
Mottatt: Vi har mottatt reklamasjonen din, og den ligger i kø for behandling.
Under behandling: En saksbehandler jobber med saken din.
Venter på svar fra kunde: Vi trenger mer informasjon fra deg for å kunne gå videre.
Avsluttet: reklamasjonen din er nå løst.

Flere spørsmål om Reklamasjon

Fant du ikke svaret?

Vi er alltid her for å hjelpe deg. Enten om du vil bestille en reise eller det er noe du lurer på før, i løpet av eller etter din reise. Ta kontakt med oss her.

Kontakt oss