Reklamasjon

Vi ønsker at du skal ha en så fin ferie som mulig. Dersom det er noe du ikke er fornøyd med i løpet av ferien din så er det viktig at du tar kontakt med oss så raskt som mulig slik at vi kan forsøke å løse problemet.

Vi har ikke egne representanter på alle våre mer enn 180 destinasjoner, men vi er alltid tilgjengelig via vår app, på SMS eller telefon. Det enkleste er å kontakte guidene via vår TUI-app som du kostnadsfritt kan laste ned på smarttelefon og nettbrett.

Føler du likevel at en reklamasjon er nødvendig så må denne være skriftlig og sendes til oss uten ugrunnet opphold. Fyll inn skjema for reklamajson her. Husk å legge ved all relevant dokumentasjon.

Vi minner om at det er et krav at du har informert en av TUIs representanter på reisemålet i løpet av ferien for at du skal kunne få penger tilbake ved reklamasjon.

Dersom reisen er bestilt hos et reisebyrå i Norge er det byrået som er ansvarlig for det som ble gitt av informasjon i forbindelse med salget.