Jeg er ikke fornøyd med reisen - hva gjør jeg?
Dette skjemaet kan kun brukes ved endt hjemreise. Ved eventuell reklamasjon/klage før avreise, kan du kontakte vår kundeservice.
- Det er et krav for at du skal kunne få tilbake penger ved en reklamasjon at du faktisk har sagt ifra til TUIs representanter i løpet av ferien.
- Har du allerede fått erstatning på reisemålet, gir vi normalt ingen ytterligere erstatning etter hjemkomst. Personalet på reisemålet er godt utdannet i de forskjellige erstatningsnivåene, samt i bransjepraksis.
- Føler du likevel at en reklamasjon er nødvendig må denne være skriftlig og sendes til oss uten ugrunnet opphold senest 4 uker etter hjemkomst.
- Dersom reisen er bestilt hos et reisebyrå i Norge er det byrået som har ansvar for det som ble gitt av informasjon i forbindelse med salget.
- Alle klagene våre blir behandlet av skandinaviske ansatte, noe som betyr at klagene dine kan besvares på svensk, norsk eller dansk.
- Vi behandler klager i den rekkefølgen vi har mottatt dem, og vi vil kontakte deg så snart din sak skal behandles, vår behandlingstid er opptil 8 uker.
- Hvis du har spørsmål angående din allerede registrerte klage, kan du kontakte oss på +46 8 52516395. Du kan ringe oss mandager fra kl. 13.30 til 15.30, onsdager og fredager fra kl. 10.00 til 12.00. Hvis du ikke har registrert en klage, kan du gjøre det via lenken nedenfor. Vær oppmerksom på at samtaler besvares av våre svenske agenter.
Til reklamasjonsskjema
Viktig informasjon
Det kan være grunnlag for erstatning på enkelte problemer som har oppstått under oppholdet. I disse tilfellene kompenserer vi alltid i samsvar med retningslinjer tatt av Pakkereiseloven.
Du kan lese mer om våre reisevilkår på vår hjemmeside.
TUI Norge
Att. Reklamasjon
Lille Grensen 7
0159 Oslo
Flere spørsmål om Reklamasjon
-
Får jeg erstatning for forsinket/skadet bagasje?
Se mer informasjon -
Hva gjør jeg hvis jeg ikke er fornøyd med en bestilt utflukt?
Se mer informasjon -
Hva gjør jeg hvis jeg ikke er fornøyd med en leiebil?
Se mer informasjon -
Hva gjør jeg hvis jeg ikke er fornøyd med en transfer bestilt via Mozio?
Se mer informasjon -
Hva gjør jeg hvis jeg ikke er fornøyd med taxfree-bestillingen min?
Se mer informasjon -
Hvordan sender jeg inn krav til Allianz reiseforsikring?
Se mer informasjon -
Jeg har ikke mottatt tilbakemeldingsskjema etter reisen, når får jeg dette?
Se mer informasjon -
Kan jeg se statusen på min reklamasjon?
Se mer informasjon -
Mitt fly var forsinket, hva gjør jeg?
Se mer informasjon
Fant du ikke svaret?
Vi er alltid her for å hjelpe deg. Enten om du vil bestille en reise eller det er noe du lurer på før, i løpet av eller etter din reise. Ta kontakt med oss her.