Må mat på fly forhåndsbestilles?
Charterfly
Mat på flyet er for mange et av høydepunktene under flyreisen og tilbys hos de fleste charter flyvningene mot en ekstra kostnad. Uansett hvilket flyselskap du reiser med kan du bestille ditt måltid på følgende måter:
- Bestill samtidig som du bestiller reisen
- Under myTUI (Senest 7 dager før avreise)
- Via kundeservice på telefon (Senest 48 timer før avreise)
SPESIALMAT OG ALLERGI
Det er mulig å bestille spesialmat om bord, det finnes blant annet vegetar, glutenfritt, laktosefritt og annen spesialkost. Tilgjengelige alternativer ligger som et valg når du bestiller mat.
Det er ikke mulig med andre ønsker enn det som tilbys ved bestilling.
Vi kan dessverre ikke garantere for at våre flyvninger er frie for nøtter, det kan finnes i mat eller bli tatt om bord av passasjerer. Les mer om mat på flyet.
Rutefly
Hvis du reiser med rutefly finner du informasjon om måltider om bord på vår hjemmeside.
Hvis du reiser med Norwegians rutefly kan du kun forhåndsbestille måltider på flyet gjennom TUI.
Flere spørsmål om Om bord på flyet
- Er det internett om bord på flyet? Se mer informasjon
- Hvordan reserverer jeg seter om bord på flyet? Se mer informasjon
- Kan jeg ta med barnevogn på flyet? Se mer informasjon
- Kan jeg ta med husdyr på flyreisen? Se mer informasjon
- Kan jeg ta med min Samsung Galaxy Note 7 med om bord på flyet? Se mer informasjon
Fant du ikke svaret?
Vi er alltid her for å hjelpe deg. Enten om du vil bestille en reise eller det er noe du lurer på før, i løpet av eller etter din reise. Ta kontakt med oss her.