Hva gjør jeg hvis jeg ikke er fornøyd med taxfree-bestillingen min?
Hvis du ikke har mottatt dine forhåndsbestilte taxfree-varer på flyreisen, hvis noe manglet i bestillingen eller hvis du oppdaget en feil på en vare, må du i første omgang kontakte kabinpersonalet på flyet.
Hvis du allerede har kommet hjem, kan du kontakte flyselskapets taxfreebutikk.
Du finner informasjon om taxfree for de ulike charterflyselskapene på vår hjemmeside. Hvis du har bestilt taxfree på en ruteflyvning, må du kontakte flyselskapet ditt.
Flere spørsmål om Reklamasjon
- Får jeg erstatning for forsinket/skadet bagasje? Se mer informasjon
- Hva gjør jeg hvis jeg ikke er fornøyd med en bestilt utflukt? Se mer informasjon
- Hva gjør jeg hvis jeg ikke er fornøyd med en leiebil? Se mer informasjon
- Hva gjør jeg hvis jeg ikke er fornøyd med en transfer bestilt via Mozio? Se mer informasjon
- Hvordan sender jeg inn krav til Allianz reiseforsikring? Se mer informasjon
- Jeg er ikke fornøyd med reisen - hva gjør jeg? Se mer informasjon
- Jeg har ikke mottatt tilbakemeldingsskjema etter reisen, når får jeg dette? Se mer informasjon
- Kan jeg se statusen på min reklamasjon? Se mer informasjon
- Mitt fly var forsinket, hva gjør jeg? Se mer informasjon
Fant du ikke svaret?
Vi er alltid her for å hjelpe deg. Enten om du vil bestille en reise eller det er noe du lurer på før, i løpet av eller etter din reise. Ta kontakt med oss her.