Hero
Aktuelt

Aktuelt

Hva skjer hvis det blir endringer i reisen min?

Vi følger nøye med på situasjonen på alle våre reisemål, og hvis du har bestilt en reise, kan du være trygg på at vi kontakter deg ved eventuelle endringer – for eksempel ved uforutsette hendelser som kan påvirke reisen

Vi anbefaler derfor at du logger inn via myTUI og sjekker at den korrekte e-postadressen og det korrekte mobilnummeret står i din bestilling, slik at vi kan kontakte deg, om det skulle være nødvendig.

-Pass og Visum: Husk å sjekke at passet ditt er gyldig lenge nok etter hjemreisedatoen, og om det kreves visum for ditt reisemål.

Les mer om regler for pass og visum her

-Reiseforsikring: Det er viktig å ha en dekkende reiseforsikring. Vi tilbyr reiseforsikring gjennom forsikringsselskapet Allianz når du reiser med TUI.

Les mer om Allianz sin reiseforsikring her

Flere spørsmål om Aktuelt

Fant du ikke svaret?

Vi er alltid her for å hjelpe deg. Enten om du vil bestille en reise eller det er noe du lurer på før, i løpet av eller etter din reise. Ta kontakt med oss her.

Kontakt oss