Når kan jeg benytte Prisgaranti Plus?
I vår endrings-og avbestillingsbeskyttelse er prisgaranti plus inkludert. Dersom totalprisen for din reise senkes etter at du har bestilt reisen kan du kontakte oss, så gir vi deg den lavere prisen og betaler tilbake differansen.
Dette forutsetter at du har bestilt en charterreise med spesifisert bosted og at det er minst 60 dager igjen til avreise. Prisgaranti Plus gjelder for din opprinnelige bestilling, men ikke hvis du allerede har endret den via retten til fri endring.
Rabatten du henviser til fortsatt må være gyldig når du kontakter oss, og den må gjelde for samme salgskanal som du opprinnelig bestilte via (f.eks. via Internett eller en annen salgskanal).
For å få hjelp med å ta i bruk prisgaranti plus, ring vår kundeservice.
Flere spørsmål om Forsikringer og vilkår
- Hva er endrings- og avbestillingsbeskyttelse? Se mer informasjon
- Hva er Reisegarantifondet? Se mer informasjon
- Hvem samarbeider Allianz reiseforsikring med i norden og på reisemålet? Se mer informasjon
- Hvordan avbestiller jeg min reise? Se mer informasjon
- Hvordan fungerer avbestilling mot legeerklæring? Se mer informasjon
- Hvordan tegner jeg en reiseforsikring? Se mer informasjon
- Hvor finner jeg reisevilkår for pakkereiser? Se mer informasjon
- Kan jeg legge til eller ta bort avbestillingsbeskyttelsen? Se mer informasjon
Fant du ikke svaret?
Vi er alltid her for å hjelpe deg. Enten om du vil bestille en reise eller det er noe du lurer på før, i løpet av eller etter din reise. Ta kontakt med oss her.