Hvordan avbestiller jeg min reise?
Hvis du ønsker å avbestille bestillingen din, har du flere muligheter:
1. Logg inn på din myTUI-konto, åpne bestillingen og rull ned til bunnen av siden. I noen tilfeller kan du avbestille direkte herfra.
2. Kontakt vår kundeservice hvis du ikke kan avbestille online.
Vær oppmerksom på at avbestillingsreglene avhenger av bestillingstypen din. Du finner de spesifikke reglene i bestillingsvilkårene dine.
Hvis du ikke har betalt for bestillingen, vil systemet automatisk avbestille den.
Avbestilling av tilvalg
- Tilvalg kjøpt direkte fra flyselskapet (som setereservasjon) må avbestilles hos flyselskapet.
- Utflukter kan avbestilles på vår hjemmeside. Bruk utfluktens bestillingsnummer ved innlogging.
Du finner alle avbestillingsregler i bestillingsvilkårene dine eller på vår hjemmeside.
Flere spørsmål om Forsikringer og vilkår
-
Hva er endrings- og avbestillingsbeskyttelse?
Se mer informasjon -
Hva er Reisegarantifondet?
Se mer informasjon -
Hvem samarbeider Allianz reiseforsikring med i Norden og på reisemålet?
Se mer informasjon -
Hvordan fungerer avbestilling mot legeerklæring?
Se mer informasjon -
Hvordan får jeg dokumentasjon på at jeg ikke var med på flyet?
Se mer informasjon -
Hvordan tegner jeg en reiseforsikring?
Se mer informasjon -
Hvor finner jeg reisevilkår for pakkereiser?
Se mer informasjon -
Kan jeg legge til eller ta bort avbestillingsbeskyttelsen?
Se mer informasjon -
Når kan jeg benytte Prisgaranti Plus?
Se mer informasjon
Fant du ikke svaret?
Vi er alltid her for å hjelpe deg. Enten om du vil bestille en reise eller det er noe du lurer på før, i løpet av eller etter din reise. Ta kontakt med oss her.