Hvorfor må jeg sende kvittering fra nettbanken?
Betaler du reisen via nettbanken etter forfallsdato eller når reisen er bestilt pr.telefon og det er mindre enn 35 dager til avreise,er det viktig at du sender oss kvittering.
Når betaling blir utført via nettbank, kan det ta 3-5 virkedager innen betalingen er registrert hos TUI. Vi vil derfor legge inn en kommentar på deres bestilling når kvitteringen er mottatt, slik vi unngår at reisen blir avbestilt grunnet manglende betaling.
Følgende informasjon må stå på kvitteringen: hvem som betaler, fra hvilken konto, når det ble betalt og beløp. Ved å hente opp den utførte betalingen i nettbanken vil du få all denne informasjonen på skjermen. Klipp & lim eller ta en skjermdump (Print Screen) og lim det inn i en e-post til attest@tui.no. Obs! Merk e-posten med ditt bestillingsnummer.
Flere spørsmål om Betaling
- Har jeg åpent kjøp på min reise? Se mer informasjon
- Hva er BankAxess? Se mer informasjon
- Hva er kortgebyr? Se mer informasjon
- Hvordan betaler jeg min reise? Se mer informasjon
- Hvordan sender jeg mine kontoopplysninger for tilbakebetaling? Se mer informasjon
Fant du ikke svaret?
Vi er alltid her for å hjelpe deg. Enten om du vil bestille en reise eller det er noe du lurer på før, i løpet av eller etter din reise. Ta kontakt med oss her.