Hvordan sender jeg mine kontoopplysninger for tilbakebetaling?
Alle refusjoner vil gjøres til samme betalingsmåte som ble brukt da du betalte for reisen. Vi behandler alle refusjoner så raskt som mulig, normalt innen 5 virkedager.
Avhengig av hvordan du betalte for din reise, kan vi behøve dine kontoopplysninger for å kunne tilbakebetale deg.
- Dersom du har betalt din reise med bankoverførsel, må du sende inn dine kontoopplysninger via denne lenken for at vi skal kunne refundere beløpet.
- Dersom du har betalt din reise med kredittkort vil vi refundere beløpet til samme kort.
- Dersom du har betalt med gavekort, vil du få tilbake et gavekort med tilsvarende beløp.
- Har du bestilt og betalt din reise hos ditt lokale reisebyrå, blir refusjonen som oftest håndert via reisebyrået. Kontakt reisebyrået ditt hvis du har spørsmål
Flere spørsmål om Betaling
- Har jeg åpent kjøp på min reise? Se mer informasjon
- Hva er BankAxess? Se mer informasjon
- Hva er kortgebyr? Se mer informasjon
- Hvordan betaler jeg min reise? Se mer informasjon
- Hvorfor må jeg sende kvittering fra nettbanken? Se mer informasjon
Fant du ikke svaret?
Vi er alltid her for å hjelpe deg. Enten om du vil bestille en reise eller det er noe du lurer på før, i løpet av eller etter din reise. Ta kontakt med oss her.