Bestill ditt favorittrom
Ønsker du et rom ved siden av bassenget, i toppetasjen med utsikt over havet, eller kanskje rommet du bodde i forrige gang? På noen av våre TUI Blue-, Robinson- og TUI Magic Life-konsepthotell kan du reservere akkurat det rommet du ønsker, innen den romstypen du har bestilt. Det kan du gjøre fra 2 dager etter at du har bestilt reisen og frem til 5 dager før avreise, mot en kostnad. På den måten sikrer du deg akkurat det rommet du ønsker å bo i.
* Hvis bestillingen din inneholder mer enn ett rom, er det dessverre ikke mulig å bestille spesifikke rom.
TUI Blue
Bestill det rommet du vil ha! Fra 2 dager etter du har bestilt reisen og frem til 5 dager før avreise, kan du på utvalgte TUI Blue-hotell, bestille det rommet du vil ha, mot en kostnad.
Robinson
Bestill det rommet du vil ha! Fra 2 dager etter du har bestilt reisen og frem til 5 dager før avreise, kan du på utvalgte Robinson-hotell, bestille det rommet du vil ha, mot en kostnad.
TUI Magic Life
Bestill det rommet du vil ha! Fra 2 dager etter du har bestilt reisen og frem til 5 dager før avreise, kan du på utvalgte TUI Magic Life-hotell, bestille det rommet du vil ha, mot en kostnad.
FAQ
Hvor mye koster det å bestille et bestemt rom på hotellet?
Å bestille ditt favorittrom på hotellet koster cirka 10–20 euro per natt og rom avhengig av hvilket hotell du har bestilt. Utenfor euro-området beregnes prisen i lokal valuta og kan derfor variere.
Hvordan betaler jeg når jeg bestiller et bestemt rom?
Du bestiller det rommet du ønsker via et skjema og betaler direkte på hotellet. Hotellets resepsjon aksepterer vanligvis VISA, Mastercard og kontanter. For øyeblikket kreves det ikke noe depositum ved bestilling av er spesifikt rom.
Hvilken informasjon trenger jeg for å bestille et bestemt rom?
Når du skal fylle ut Select Your Room trenger du hotellets navn, ankomstdatoen, bestillingsnummer og navnet på hovedreisende i bestillingen. Du må også oppgi e-postadressen bestillingsbekreftelsen skal sendes til.
Hvorfor vises ingen tilgjengelige rom?
Det finnes ingen tilgjengelige rom for forhåndsbestilling via Select Your Room i den romkategorien du har valgt. Du kan kun velge et valgfritt rom i den romkategorien du har bestilt. Hvis du ikke har en Select Your Room-bestilling, vil du bli tildelt et rom, i den romkategorien du har bestilt, ved innsjekking.
Jeg har ikke fått noen e-post med bekreftelse på min bestilling av et spesifikt rom. Hva bør jeg gjøre?
Sjekk søppelpostmappen i postkassen din først. Sjekk også at du har oppgitt riktig e-postadresse. Om du ikke har mottatt en e-post, kan det hende at bestillingen din ikke har gått gjennom. Ta i så fall kontakt med hotellet for å finne ut av dette.