Hvorfor fungerer ikke TUI-appen?
Hvis du opplever problemer med å logge på TUI-appen, kan du først sjekke om du bruker den seneste/nyeste versjonen av appen. Hvis du har den seneste versjonen, anbefaler vi deg å avinstallere appen og installere den på nytt da dette kan løse mange problemer i appen.
Vi bruker cookies på vår hjemmeside, når man bruker mobilsiden via TUI-appen krever det at man godkjenner bruken av cookies. Vi er oppmerksomme på at det midlertidig ikke er mulig for alle telefonmodeller og vi arbeider med å få løst dette problemet.
Kontakt vår kundeservice hvis du har noen spørsmål eller om du vil rapportere en feil i appen.
Flere spørsmål om Kontakt
- Hvordan kommer jeg i kontakt med TUI? Se mer informasjon
- Kan jeg chatte med TUI? Se mer informasjon
- Kan jeg sende en e-post til TUI? Se mer informasjon
- Trenger du å komme i kontakt med ambassade eller konsulat? Se mer informasjon
Fant du ikke svaret?
Vi er alltid her for å hjelpe deg. Enten om du vil bestille en reise eller det er noe du lurer på før, i løpet av eller etter din reise. Ta kontakt med oss her.