Andre spørsmål
Hvordan kommer jeg i kontakt med TUI?
Du er velkommen til å kontakte oss via telefon, chat eller facebook. Du finner våre kontaktopplysninger og åpningstider her.
Om du befinner deg på reisemålet kan du kontakte våre guider via TUI-appen.
Hvorfor fungerer ikke TUI-appen?
Hvis du opplever problemer med å logge på TUI-appen, kan du først sjekke om du bruker den seneste/nyeste versjonen av appen. Hvis du har den seneste versjonen, anbefaler vi deg å avinstallere appen og installere den på nytt da dette kan løse mange problemer i appen.
Vi bruker cookies på vår hjemmeside, når man bruker mobilsiden via TUI-appen krever det at man godkjenner bruken av cookies. Vi er oppmerksomme på at det midlertidig ikke er mulig for alle telefonmodeller og vi arbeider med å få løst dette problemet.
Kontakt vår kundeservice hvis du har noen spørsmål eller om du vil rapportere en feil i appen.
Kan jeg chatte med TUI?
Du finner vår chat ved å klikke på den blå snakkeboblen lengst nede i høyre hjørne på kundeservicesiden, her finner du også informasjon om hvilke åpningstider vi har.
Du er også varmt velkommen til å kontakte oss på telefon. Befinner du deg på et av våre reisemål kan du kontakte våre guider via TUI-appen.
Kan jeg sende en e-post til TUI?
Det er dessverre ikke mulig å sende e-post til kundeservice. Du kan kontakte oss via telefon, chat og Facebook. Du finner kontaktinformasjon og åpningstider her.
Trenger du å komme i kontakt med ambassade eller konsulat?
Har du behov for å kontakte ambassaden eller konsulatet til reisemålet du skal besøke?
Kategorier
Sjekk kategoriene nedenfor for å finne svar på det du lurer på