Utflukter

Her finner du svar på de mest vanlige spørsmålene.

Andre spørsmål

Hvordan avbestiller jeg en utflukt?

Du kan kansellere din bestilte utflukt her. Tenk på at det er utfluktens bestillingsnummer du skal oppgi når du logger inn. 

Informasjon om hvilke avbestillingsregler som gjelder finner du under den spesifikke utflukten som du har bestilt. Les villkårene her

Hvordan bestiller jeg utflukter?

Forhåndsbestille utflukt

På alle våre reisemål kan du forhåndsbestille utflukter. Du finner våre utflukter her. Du kan også logge inn på  myTUI eller i TUI-appen for å se hvilke utflukter som er tilgjengelige for din reise.

Våre utflukter er meget populære og vi anbefaler derfor at du bestiller i god tid før avreise. 

Bestille utflukt på reisemålet

Du kan også bestille utflukter på reisemålet om det fortsatt er ledige plasser. På destinasjonen bestiller du enklest utflukter direkte gjennom vår TUI App, der du betaler med kredittkort. Du kan selvfølgelig også henvende deg til en reiseleder eller ringe vårt servicekontor for hjelp med bestilling. Husk at reiselederne bruker lokale betalingsløsninger som kan gjøre at eventuelle tilbakebetalinger tar lengre tid enn om du bestiller selv via TUI appen som har norsk betalingsløsning.

Kategorier

Sjekk kategoriene nedenfor for å finne svar på det du lurer på

Fant du ikke svaret?

Vi er alltid her for å hjelpe deg. Enten om du vil bestille en reise eller det er noe du lurer på før, i løpet av eller etter din reise. Ta kontakt med oss her.

Kontakt oss