Billett

Her finner du svar på de mest vanlige spørsmålene.

Andre spørsmål

Hvilken informasjon finner jeg på billetten?

På billetten finnes det informasjon om hva du har bestilt, flytider og hvilken terminal flyet avgår fra. Eventuelle ønskemål i billetten kan ikke garanteres.

 Har du reservert seter om bord på flyet vises ikke dette på din billett ettersom at bestilling av seter gjøres direkte via flyselskapet du skal reise med. Ved setereservasjon vil du få en bekreftelse av bestillingen på e-post. Vi anbefaler at du skriver ut denne og tar med den på reisen. 

Husk at tidsendring kan forekomme helt frem til avreise og TUI kontakter deg hvis det skulle forekomme endringer, også etter at du har mottatt billetten. Hjemreisetidene kan forandres underveis på reisen, du er selv ansvarlig for å kontrollere avreisetiden på reisemålet. 

Les mer om billetter her.

Må jeg skrive ut billetten?

Reiser du med charterfly og har valgt online-billett må du skrive ut billetten før avreise. Billetten medbringes til innsjekkningen. Du kan skrive ut billetten via myTUI tidligst 25 dager før avreise.
Alternativt kan billetten også vises digitalt. Vi anbefaler i så fall at du lagrer en kopi slik at du kan vise billetten uten å ha tilgang til internett.

Ønsker du å få tilsendt billetten i posten tilkommer en avgift på 150,-, billetten vil bli sendt ca 2 uker før avreise.

Reiser du med rutefly benytter du deg av s.k "electronic tickets". Du kan også skrive ut billetten ved å logge inn på myTUI.

Vær oppmerksom på at bestillingsbekreftelsen kun er en bekreftelse på hva du har bestilt, og kan ikke benyttes som billett. 

Les mer om billetter her.

Kategorier

Sjekk kategoriene nedenfor for å finne svar på det du lurer på

Fant du ikke svaret?

Vi er alltid her for å hjelpe deg. Enten om du vil bestille en reise eller det er noe du lurer på før, i løpet av eller etter din reise. Ta kontakt med oss her.

Kontakt oss