Blue Star BlueSotel SMART – Adults Only

  • Blue Star Adults Only Resort
  • Ao Nang (Krabi), Thailand
  • TUIs kundevurderinger:

Om hotellet

  • 4*
    Offisiell klassifisering
  • WiFi

Bra beliggenhet med evighetsbasseng på taket

Blue Star BlueSotel SMART – Adults Only er et moderne voksenhotell i gangavstand til stranden i Ao Nang. Her står nytelse i fokus, du kan slappe av med en avkjølende drikke på den storslåtte takbaren og bade i hotellets tre basseng.

Det nybygde hotellet vender idyllisk mot havet og de grønne fjellskråningene. Hotellet har tre utendørsbasseng og en swim up-bar. Hotellet ønsker voksne fra 16 år velkommen.

Moderne innredning og velvære

En smakfull blanding av samtidskunst og moderne fasiliteter med velvære-område gjør at hotellet passer alle livsnytere. Alt er på dine vilkår i denne avslappede atmosfæren.

Takbar og smaksopplevelser

Nyt smaksopplevelsen ved hotellets buffé- eller à la carte-restaurant, eller ta en avkjølende drikke på den spektakulære takbaren.

Koselige spaserturer på stranden

Den brede og langgrunne stranden ligger omtrent tohundre meter fra hotellet. Her kan du ta avslappende spaserturer i solnedgangen og se de gyngende fiskebåtene.

  • Antall rom : 216

Kort om hotellet

Bad/strand
200 m
Utendørsbasseng/Barnebasseng
Ja/Nei
Sentrum/Shopping
400 m/400 m
Restaurant/Bar
Ja/Ja
Transfertid
ca. 55 min/3 t 30 min

Blue Star Adults Only

Håndplukkede barnefrie hotell - hvert med sin egen karakter

  • Nøye utvalgte hotell med en avslappet atmosfære og høy kundetilfredshet - håndplukket for alle over 16 år
  • TUIs nordiske guider er på hotellet for personlig service
  • Hotell med fin beliggenhet nær stranden
  • Stort fokus på bærekraft og miljøsertifisering
  • Mat og drikke som fremmer det lokale og lokalproduserte. Selvfølgelig med vegetariske alternativer
  • Avslappende atmosfære som gjør det lett å trives
  • Majoriteten av hotellene har treningsrom og andre treningsmuligheter

Blue Star Adults Only konseptet gjelder for:

  • 2023-11-01 til 2024-04-01
  • 2024-11-01 til 2025-05-01

Gjennomsnittstemperatur i Ao Nang (Krabi)

Adresse og telefon

Adresse
1077 Moo.2 Aonang, Muang, Krabi 81180, Thailand
Telefon
+66-75-851-888

Viktig informasjon

Resepsjon 24 timer
Ja
Offisiell klassifisering
****
Bygget
2019
Antall rom
216
Strømstyrke
220
MasterCard
Ja
Visa
Ja
Område
Strandområde
Parkering
Ja
Gratis parkering
Ja
Type parkering
Parkeringsplass
WiFi
Ja
WiFi i fellesområdene uten kostnad
Ja
WiFi i rommene/leilighetene uten kostnad
Ja
Trafikk
Lokaltrafikk
Kun for voksne
Ja
Minisafe i resepsjonen
Ja
Vaskeriservice
Ja

Rommene

Premier-rommene ligger i 4.–6. etasje.

WiFi
Ja
Dobbeltrom
30 m2
Minisafe
Ja
Minisafe uten kostnad
Ja
Luftkondisjonering
Ja
Luftkondisjonering uten kostnad
Ja
Minibar
Ja
Roomservice
Ja
Rengjøring
7 dager per uke
Hårføner
Ja
USB-port
Ja
Vannkoker
Ja
Tv
Ja
Telefon
Ja
Bad/dusj og wc
Ja

Senger

Dobbeltseng
183x203 cm
Enkeltseng
106x203 cm

Mat og drikke

Frokostbuffé er inkludert og halvpensjon som består av frokost og middag kan bestilles som tilvalg. Middagen kan byttes ut mot lunsj (gi beskjed på forhånd på stedet).

Bufférestauranter
1
Restaurant
Ja
Bar
Ja
À la carte-restauranter
2
Barer
3
Bassengbar
Ja
Lobbybar
1
Frokost
Buffé
Lunsj
Meny
Middag
Meny
Halvpensjon
Ja
Halvpensjon er frokost og middag
Ja
Halvpensjon er frokost samt lunsj eller middag
Ja
Måltidsdrikke er inkludert i halv- og/eller helpensjon.
Nei
Kleskode
Casual
Luftkondisjonering i restaurant
Ja
Kafé
Ja
Spesialmat
Ja
Swim up-bar
Ja
Vegetariske alternativer
Ja

Avstand

Avstanden til flyplassen viser til Krabi flyplass. Til Phukets flyplass er det ca. 145 km.

Transferbuss
20 m
Hotellpersonalet bærer bagasjen
Ja
Shopping
400 m
Minimarked
400 m
Havn
400 m
Sentrum
400 m
Flyplass
28 km
Minibank
500 m

Strand

Håndklær kan lånes mot depositum på ca. 100 TBH.

Bad/strand (korteste avstand)
200 m
Type strand
Sandstrand
Familievennlig strand
Ja
Strandhåndkle uten kostnad
Ja
Solsenger på stranden uten kostnad
Nei

Basseng

Utendørsbasseng
Ja
Basseng
3
Infinitybasseng
Ja
Swim out
Ja
Barnebasseng
Nei
Basseng
Ja
Ferskvannsbasseng
Ja
Bassenghåndkle
Ja
Bassenghåndkle uten kostnad
Ja
Boblebad
Ja

Avslapping

Wellness-area
Ja
Gratis adgang til spa/velværeområde
Nei
Massasje
Ja
Badstue
Ja

Sport

Treningsrom
Ja
Vanngymnastikk
Ja

Tilgjengelighet

Bygninger
3
Antall etasjer i den høyeste bygningen
6
Heis
Ja
Heis i alle bygningene
Ja
Heisdør (bredde)
140 cm
Hotellområdet er egnet for rullestolbrukere
Ja
Handikaptilpassede rom/leiligheter
0
Deler av området er funksjonstilpasset
Resepsjon/lobby, Rom/leiligheter
Romdør (bredde)
85 cm
Rampe til bassengområdet
Ja

Vår service: Døgnet rundt i TUI-appen

  • Gjelder fra 2024-05-01 til 2024-11-01

I TUI-appen, kan du kontakte guidene våre døgnet rundt, via mobilen. Last ned TUI-appen kostnadsfritt til din smarttelefon eller nettbrett.

Guideservice via TUI-appen

TUI-appen er den enkleste måten å komme i kontakt med TUIs guider på, når det måtte passe deg. Under "spør guidene" i appen, og myTUI på tui.no, kan du sende beskjeder og få raskt svar, både før og i løpet av ferien din. Du trenger bare å laste ned TUI-appen og aktivere den med mobilnummeret og e-postadressen du oppga da du bestilte reisen, i tillegg til ditt bestillingsnummer. I appen finner du også aktuell informasjon om ditt fly, hotell, reisemål og transfer. Her kan du også bestille TUIs utflukter og aktiviteter.

Du kan nå TUI-guidene hver dag, døgnet rundt

  • "Spør guidene" finner du både i TUI-appen og under myTUI på tui.no.
  • Tjenesten er tilgjengelig med en gang du har bestilt reisen.
  • Før avreise svarer vi deg i løpet av et døgn, og når du er på ferie svarer vi så fort vi kan, vanligvis i løpet av 30 minutter.
  • Døgnet rundt kan du også, hvis det haster, nå guidene på telefon. Nummeret finner du i TUI-appen fra et døgn før du ankommer reisemålet. Har du ikke lastet ned TUI-appen får du nummeret på SMS før du reiser.

Service på flyplassen

Har du bestilt busstransfer vil du i TUI-appen motta informasjon om bussens nummer og hvor den står parkert. I tillegg finnes TUIs engelsktalende guideteam på flyplassen. Har du bestilt taxitransfer møter sjåføren deg på flyplassen.

Vår service: Skandinaviske guider på hotellet + TUI-appen døgnet rundt

  • Gjelder fra 2023-11-01 til 2024-04-30
  • Gjelder fra 2024-11-01 til 2025-05-01

På dette hotellet er TUIs skandinaviske guideteam minst fem dager i uken. I tillegg kan du via TUI-appen kontakte våre guider døgnet rundt – i mobilen. Last ned TUI-appen gratis til mobilen eller nettbrettet ditt.

Personlig service

TUIs skandinaviske guideteam er på hotellet minst fem dager i uken for å gi deg tips og råd, og svare på spørsmål. Du treffer de ved servicedisken, noen ganger også i spisesalen eller ved bassengområdet. Flere ganger i uken arrangerer de også aktiviteter. Hvilke dager og tider finner du i TUI-appen før du reiser.

Guideservice via TUI-appen

TUI-appen er den enkleste måten å komme i kontakt med TUIs guider på, når det passer deg best. Under ”Spør guidene” i appen og myTUI på tui.no kan du sende beskjeder og raskt få svar, både før og i løpet av ferien. Vi bruker bare det mobilnummeret og e-postadressen som du oppgir når du bestiller reisen, og så kan du laste ned og aktivere TUI-appen med bestillingsnummeret ditt. I appen finner du også aktuell informasjon om flyet ditt, hotellet, reisemål og transfer. Du kan også bestille TUIs utflukter og aktiviteter der.

Du kan nå TUI-guidene døgnet rundt, hver dag

• ”Spør guidene” finner du både i TUI-appen og under myTUI på tui.no. • Funksjonen starter med en gang du har bestilt reisen. • Før du reiser svarer vi i løpet av et døgn, i løpet av ferien svarer vi så fort vi kan – oftest innen 30 minutter. • Døgnet rundt kan du også, i hastesaker, nå guidene på telefon. Nummeret finner du i TUI-appen fra et døgn før du kommer til reisemålet. Har du ikke lastet ned TUI-appen får du nummeret på sms før du reiser.

Service på flyplassen

Har du bestilt busstransfer får du informasjon i TUI-appen om bussens nummer og hvor den er parkert. TUIs engelsktalende guideteam er tilstede på flyplassen. Har du bestilt taxitransfer møter sjåføren deg på flyplassen.

Komme til hotellet

Flytid

Flytiden varierer avhengig av flyløsning og sesong.

Transfertid

Det tar ca. 55 min fra flyplassen i Krabi og ca. 3 t 30 min fra flyplassen på Phuket.

Bestill transferbuss eller privat transport med taxi eller minibuss. Når du bestiller vil du se alternativene som er tilgjengelige.

Her kan du lese mer om transport »

Avstand

Avstanden til flyplassen viser til Krabi flyplass. Til Phukets flyplass er det ca. 145 km.

Transferbuss
20 m
Hotellpersonalet bærer bagasjen
Ja
Shopping
400 m
Minimarked
400 m
Havn
400 m
Sentrum
400 m
Flyplass
28 km
Minibank
500 m

Strand

Håndklær kan lånes mot depositum på ca. 100 TBH.

Bad/strand (korteste avstand)
200 m
Type strand
Sandstrand
Familievennlig strand
Ja
Strandhåndkle uten kostnad
Ja
Solsenger på stranden uten kostnad
Nei

Kundevurderinger

TUIs kundevurderinger

8.3 av 10

340 Kundevurderinger
  • Rengjøring
    7.7 av 10
  • Maten
    7.9 av 10
  • Bassenget
    8.6 av 10
  • Hotellservice
    8.7 av 10
  • Rom
    8.4 av 10

Sist oppdatert: 10.03.2024

Ao Nang, Krabi januar 2024

  • 10 av 10
Vi har vært i Ao Nang nå i 3 uker og bodd hele tiden på BlueSotel SMART. Rommene var rene og ble holdt i orden hver dag. Frokosten var meget variert og god. Betjeningen på hotellet var veldig hyggelig og imøtekommende. Restauranten ved resepsjonsområdet har veldig god mat og hyggelig betjening. Kort vei til stranden. Dette hotellet kan absolutt anbefales.

Blueshotell smart

  • 6 av 10
Hotellet var fint og stort. Personalet var hyggelig og alltid hjelp å få med baggasje. Det store minuset var at jeg hadde swim-out room som man betaler dyrt for. Første rommet jeg fikk luktet orntilig mugg. Lot være å si noe før dagen etter da jeg tenkte om det hjalp me air-con. Det gjorde det ikke. Ga beskjed til Saga Tui. Både hun og personal kjente lukten og jeg fikk bytte rom. Fikk nytt swim out room-også her lukter det. Ga beskjed igjen hvor det da ble satt inn en avfukter. Det hjalp litt men den bråkte hele natten så fikk ikke sove. Etter 6 dagen byttet jeg til mitt 3 rom. Dette rommet var bedre men var fremdeles noe mugglukt men bedre enn de andre rommene. Så valgte å bli her på tross av at astmaen min ble verre. Da jeg valgte å bli en uke lengre siden jeg fikk covid-spurte jeg om å bli en uke til. Prisen jeg fikk var såpass høy at jeg valgte å flytte til annet hotell. Her var også Saga behjelpelig(annet tui hotell) og fulgte meg opp med transfer selv om hun ikke var på det hotellet. Syns egentlig at jeg burde blitt kompensert for å bo så dårlig på så dyrt hotell,, Det ødela mye av ferien. Aonang orkid resort jeg flyttet til var fantastisk bortsett fra lite varmt vann i dysjen.