Miraflor Suites

  • Playa del Ingles, Gran Canaria, Kanariøyene, Spania
  • TUIs kundevurderinger:

Om hotellet

  • 4*
    Offisiell klassifisering
  • WiFi

Bungalowhotell – halvpensjon inkludert

På Miraflor Suites bor du i lave bungalowlignende bygninger i Playa del Ingles, omgitt av en frodig og koselig hage med basseng. Halvpensjon er inkludert og All Inclusive kan bestilles som tilvalg.

Miraflor Suites har en sentral beliggenhet i Playa del Ingles. Vil du til stranden kan du enten spasere eller ta hotellbussen som går flere ganger om dagen.

Sole deg eller lese i skyggen?

De små bygningene og bassenget ligger i en frodig hage. Velg om du vil ha solsengen på gresset i solen eller i skyggen under en palme. Vil du være i aktivitet kan du være med på vanngymnastikk. Det finnes også bassengbar og en liten lekeplass.

Viktig informasjon

Hotellet har gjennomgått en renovering, men noe byggearbeid og siste justeringer vil pågå frem til slutten av februar 2025. Lyd fra arbeidet kan oppleve som forstyrrende. Restauranten er stengt og forventes åpne den 24.2.2025. I mellomtiden kan hotellets gjester benytte fasilitetene på nabohotellet Rondo.

  • Antall rom : 95

Kort om hotellet

Bad/strand
1.4 km - 1.5 km
Utendørsbasseng/Barnebasseng
Ja/Ja
Sentrum/Shopping
500 m/100 m
Restaurant/Bar
Ja/Nei
Transfertid
ca. 40 min

Gjennomsnittstemperatur i Playa del Ingles

Adresse og telefon

Adresse
Calle Timple 4, 35100 Playa del Ingles, Gran Canaria, Spain
Telefon
+34 -928 77 38 83

Viktig informasjon

Minisafe i rommene ca. kr 105 per uke, depositum ca. kr 105.

Miraflor Suites deler resepsjon med nabohotellet Rondo på den andre siden av den lille veien.

Wifi i lobbyen uten kostnad

Wifi på fellesarealene og i rommene, ca. kr 60 per dag, kr 230 per uke.

Priser gjelder per enhet.

Resepsjon 24 timer
Ja
Offisiell klassifisering
****
Bygget
1990
Sist oppusset
2024
Løpende vedlikehold
Bassengområdet, Øvrige fasiliteter, Restauranten
Antall rom
95
Strømstyrke
220
MasterCard
Ja
Visa
Ja
Område
Resortområde
WiFi
Ja
Støynivå
Noe forstyrrende
Trafikk
Lokaltrafikk

Rommene

Rommene har mikrobølgeovn og te- og kaffefasiliteter.

Noen av hotellets rom, som Superior Bungalow-rommene med markterrasse ble renovert i 2024.

WiFi
Ja
Luftkondisjonering
Ja
Luftkondisjonering uten kostnad
Ja
Tv
Ja
Telefon
Ja
Dusj/wc
Ja

Senger

Enkeltseng
100x200 cm
Enkeltseng
Ja

Mat og drikke

Halvpensjon inkluderer frokost- og middagsbuffé. All Inclusive kan bestilles som tilvalg.

Måltidene serveres på nabohotellet Rondo (omtrent 50 meter fra hotellet).

All Inclusive

Mat og drikke

Frokost-, lunsj- og middagsbuffé med lokal vin, øl, brus eller vann. Nasjonal alkohol, vin, øl, brus og mineralvann, barservering til kl. 22.30 (anviste barer/tider)

Frokost kl. 8–10

Lunsj kl. 13–15

Kaffe/te og kake kl. 15.30–17

Middag kl. 18–21

I halvpensjon og all inclusive er jul- og nyttårsmiddag inkludert.

Øvrig informasjon

Tider for restauranter og barer meddeles ved ankomst til hotellet. Enkelte aktiviteter er inkludert til begrensede tider. Endringer i innholdet kan skje i løpet av sesongen.

Restaurant
Ja
Bar
Nei
Bassengbar
Ja
Snackbar
Ja
Frokost
Buffé
Lunsj
Buffé
Middag
Buffé
Halvpensjon
Ja
All Inclusive
Ja

Avstand

Transferbuss
10 m
Bussholdeplass
300 m
Shopping
100 m
Minimarked
50 m
Sentrum
500 m
Minibank
500 m

Strand

Busservice til stranden
Ja
Bad/strand (korteste avstand)
1.4 km
Bad/strand (maks avstand)
1.5 km
Type strand
Sandstrand

Basseng

Bassenghåndkle lånes ut mot depositum ca. kr 130, ca. kr 20 per bytte.

Det er en liten, atskilt del av bassenget som er oppvarmet.

Utendørsbasseng
Ja
Barnebasseng
Ja
Barnedel i hovedbasseng
Ja
Dybde i barnebasseng
45 cm
Basseng
Ja
Ferskvannsbasseng
Ja
Lengde
10 m
Bredde
5 m
Størrelse
50 m2
Bassenghåndkle
Ja
Oppvarmet basseng
23 C
Oppvarmet basseng i perioden:
1/11-31/3, 23

Avslapping

Spa
Nei
Massasje
Ja

Sport

Treningsrom
Nei

Barn og ungdom

Barneseng
Ja
Barnestol i restaurantene
Ja
Lekeplass
Ja
Utendørs lekeplass
Ja

Tilgjengelighet

Antall etasjer i den laveste bygningen
0
Heis
Nei
Hotellområdet er egnet for rullestolbrukere
Ja
Rampe til resepsjonen
Ja
Rampe til bassengområdet
Ja

Vår service: Døgnet rundt via TUI-appen

  • Gjelder fra 2025-10-18 til 2026-04-27

Service via TUI-appen

TUI-appen er den enkleste måten å nå oss døgnet rundt, når det passer deg. Via Spør guidene i appen kan du sende meldinger på norsk og få raske svar, både før og under ferien din. Vi kan hjelpe deg med å bestille utflukter og leiebil, gi deg restauranttips og vise deg hvor du finner den beste shoppingen eller de fineste strendene. Vi hjelper selvfølgelig også med praktiske spørsmål som kan dukke opp, slik at du får en fin og avslappende ferie. Du kan også nå oss på telefon døgnet rundt for hastesaker.

Vår service: TUI-guider på hotellet og TUI-appen døgnet rundt

  • Gjelder fra 2024-10-18 til 2025-04-27

Møt TUI-guidene på hotellet

Vårt internasjonale guideteam er på hotellet minst et par ganger i uken. Vi kan hjelpe deg med å bestille utflukter og leiebil, gi deg restauranttips og vise deg hvor du finner den beste shoppingen eller de fineste strendene. Vi hjelper selvfølgelig også med praktiske spørsmål som kan dukke opp, slik at du får en fin og avslappende ferie.

Service via TUI-appen døgnet rundt

TUI-appen er den enkleste måten å nå oss når det passer deg. Under Spør guidene i appen kan du sende meldinger på norsk og få raske svar, både før og under ferien din. Du kan også nå oss på telefon døgnet rundt for hastesaker.

Komme til hotellet

Flytid

Flytiden varierer avhengig av hvilken dato og flyløsning du velger. Ca. 5 t 50 min fra Oslo/Gardermoen.

Transfertid

Beregnet transfertid er cirka 40 minutter fra flyplassen på Gran Canaria (LPA). Når du bestiller reisen ser du hvilke transferalternativer som er tilgjengelige. Du kan også bestille transfer ved å logge deg inn på myTUI-kontoen din etter du har bestilt reisen.

Her kan du lese mer om transport »

Avstand

Transferbuss
10 m
Bussholdeplass
300 m
Shopping
100 m
Minimarked
50 m
Sentrum
500 m
Minibank
500 m

Strand

Busservice til stranden
Ja
Bad/strand (korteste avstand)
1.4 km
Bad/strand (maks avstand)
1.5 km
Type strand
Sandstrand

Kundevurderinger

TUIs kundevurderinger

7 av 10

55 Kundevurderinger
  • Rengjøring
    7.8 av 10
  • Maten
    7.1 av 10
  • Bassenget
    7.8 av 10
  • Hotellservice
    8.1 av 10
  • Rom
    7 av 10

Sist oppdatert: 04.03.2025

>

Suitehotel Miraflor

  • 10 av 10
Hotellet var i ferd med å renovere i forhold til da vi bestilte. Vi bestilte superior bungalowlow, men fikk juniorsuite. Vi var likevel fornøyd, for alt var nyrenovert. Vi fikk et eget plaskebasseng foran leiligheten. Det var fint, men tok mye av uteplassen. Restauranten åpnet mens vi var der, og den var veldig bra.
>

Bassengområde stengt for renovering - veldig skuffet

  • 5 av 10
Vi skrev også til hotellet på forhånd og ba om en bungalow med mye sol. Det fikk vi ikke og da vi kom og klagde, fikk vi ikke noe hjelp. Når vi heller ikke kunne bruke bassengområdet føltes ferien nesten som ødelagt. Vi kunne bruke bassenget på nabo hotellet, men det var det jo veldig fullt og ukoselig. Maten var helt ok, greit utvalg.
Rengjøringen av bungalowen var svært dårlig, såvidt de redde opp sengen og tørket over vask/do, mens smuler og ********** fløt på gulvet, da de såvidt vasket litt.
Vil IKKE bo her igjen eller anbefale noen andre dette.
>

Miraflor Suites.

  • 6 av 10
Vi har bodd på Miraflor Suites mange ganger og alltid vært svært fornøyd. Men tidligere spiste vi på Rondo. Frokosten var stort sett det samme nå, men middagen har falt i kvalitet siden serveringa ble flyttet til Miraflor. Det var færre retter å velge blant, og maten var ikke alltid like bra tilberedt. Litt for dårlig plass i forhold til antall gjester. Når det var kjølig, kunne det være problemer med å få spiseplass inne. Synes det er blitt for mange påfugler som legger igjen avføring overalt.
Bortsett fra det, er hotellet veldig bra og har hyggelig betjening.
>

enkelt og greit - ikke helt topp

  • 7 av 10
Vi bestilte et hotell med 4 stjerner, men følte det var verdt maks. 3+
Vi hadde "all inclusive" som var bra de første dagene, men når all mat går på repeat ble det en dårligere opplevelse de siste tre dagene. Vi tror kanskje at "all inclusive" muligheten gjorde at dere valgte å sette 4 stjerner på vårt hotell, men det fortjente det altså ikke. Vi føler derfor ikke at vi fikk valuta for pengene denne gangen.