Akeah Broncemar
- Playa del Ingles, Gran Canaria, Kanariøyene, Spania
Om hotellet
- WiFi
Moderne med fin beliggenhet ved strand og shopping
Akeah Broncemar ligger sentralt med kun få minutters gange til shopping, underholdning og sandstranden i Playa del Inglés. Her er det bassengområde med solsenger og palmer, og All Inclusive kan bestilles som et tilvalg.
Her bor du i moderne leiligheter med kjøkkenkrok og plass til opptil fire personer.
Oppvarmet basseng og bassengbar
Om vinteren er bassenget oppvarmet og det finnes en bassengbar med litt snack og drikke.
Bestill All Inclusive
Det er ingen måltider inkludert i reisens pris, men du kan allerede nå bestille All Inclusive hjemmefra. Leilighetene er utstyrt med en liten kjøkkenkrok for deg som foretrekker å tilberede måltidene selv. Det er et supermarked i nærheten av hotellet.
- Antall rom : 211
Kort om hotellet
- Bad/strand
- 500 m - 600 m
- Utendørsbasseng/Barnebasseng
- Ja/Ja
- Sentrum/Shopping
- 400 m/400 m
- Restaurant/Bar
- Ja/Ja
- Transfertid
- ca. 40 min
Gjennomsnittstemperatur i Playa del Ingles
Adresse og telefon
- Adresse
- Calle San Cristóbal De La Laguna, 7, 35100 Playa del Inglés, Spain
- Telefon
- +34 928 767 831
Viktig informasjon
Minisafe i rommene ca. kr 160 per uke.
Musikk fra barer og disko kan til tider forstyrre.
WiFi på hele hotellet (inkl. rommene) uten kostnad
- Resepsjon 24 timer
- Ja
- Offisiell klassifisering
- 4
- Bygget
- 1972
- Sist oppusset
- 2014
- Antall rom
- 211
- Strømstyrke
- 220
- MasterCard
- Ja
- Visa
- Ja
- Område
- Hotellområde
- WiFi
- Ja
- WiFi i fellesområdene uten kostnad
- Ja
- WiFi i rommene/leilighetene uten kostnad
- Ja
- Støynivå
- Til tider forstyrrende
- Trafikk
- Lokaltrafikk
Leilighetene
- Tv
- Ja
- Dusj/wc
- Ja
- Bad/dusj og wc
- Ja
- Type kjøkken
- Minikjøkken
Senger
- Sovesofa
- Ja
- Enkeltseng
- 100x200 cm
- Dobbeltseng
- Ja
- Enkeltseng
- Ja
Mat og drikke
Ingen måltider er inkludert i reisens pris. All inclusive kan bestilles som tilvalg.
All inclusive
Frokost, lunsj og middagbuffé med måltidsdrikke (lokal vin, øl, brus eller vann). Nasjonal alkohol, vin, øl, brus og mineralvann, barservering til kl. 23.
Øvrig Kleskode: Smart casual. Ingen shorts.
Restaurant- og bartider kunngjøres ved ankomst til hotellet. Noen aktiviteter er inkludert i løpet av begrensede tider. Endringer i innhold kan forekomme i løpet av sesongen.
- Bufférestauranter
- 1
- Restaurant
- Ja
- Bar
- Ja
- Barer
- 1
- Bassengbar
- Ja
- Frokost
- Buffé
- Lunsj
- Buffé
- Middag
- Buffé
- All Inclusive
- Ja
- Middagsantrekk
- Ja
Avstand
- Transferbuss
- 50 m
- Bussholdeplass
- 100 m
- Shopping
- 400 m
- Minimarked
- 30 m
- Sentrum
- 400 m
- Minibank
- 50 m
Strand
- Bad/strand (korteste avstand)
- 500 m
- Bad/strand (maks avstand)
- 600 m
- Type strand
- Sandstrand
Basseng
- Utendørsbasseng
- Ja
- Barnebasseng
- Ja
- Separat barnebasseng
- Ja
- Dybde i barnebasseng
- 50 cm
- Basseng
- Ja
- Ferskvannsbasseng
- Ja
- Bassenghåndkle
- Ja
- Bassenghåndkle uten kostnad
- Ja
- Oppvarmet basseng
- 23 C
- Oppvarmet basseng i perioden:
- 1/11-31/3
- Badestige
- Ja
Avslapping
- Spa
- Nei
Sport
- Treningsrom
- Nei
Barn og ungdom
- Barneseng
- Ja
- Barnestol i restaurantene
- Ja
Tilgjengelighet
- Bygninger
- 1
- Antall etasjer i den laveste bygningen
- 5
- Antall etasjer i den høyeste bygningen
- 6
- Heis
- Ja
- Romdør (bredde)
- 74 cm
- Baderomsdør (bredde)
- 65 cm
Vår service: TUI-guider på hotellet og TUI-appen døgnet rundt
- Gjelder fra 2024-10-15 til 2025-04-16
Møt TUI-guidene på hotellet
Vårt internasjonale guideteam er på hotellet minst et par ganger i uken. Vi kan hjelpe deg med å bestille utflukter og leiebil, gi deg restauranttips og vise deg hvor du finner den beste shoppingen eller de fineste strendene. Vi hjelper selvfølgelig også med praktiske spørsmål som kan dukke opp, slik at du får en fin og avslappende ferie.
Service via TUI-appen døgnet rundt
TUI-appen er den enkleste måten å nå oss når det passer deg. Under Spør guidene i appen kan du sende meldinger på norsk og få raske svar, både før og under ferien din. Du kan også nå oss på telefon døgnet rundt for hastesaker.
Komme til hotellet
Flytid
Flytiden varierer avhengig av hvilken dato og flyløsning du velger. Ca. 5 t 50 min fra Oslo/Gardermoen.
Transfertid
Beregnet transfertid er cirka 40 minutter fra flyplassen på Gran Canaria (LPA). Når du bestiller reisen ser du hvilke transferalternativer som er tilgjengelige. Du kan også bestille transfer ved å logge deg inn på myTUI-kontoen din etter du har bestilt reisen.
Avstand
- Transferbuss
- 50 m
- Bussholdeplass
- 100 m
- Shopping
- 400 m
- Minimarked
- 30 m
- Sentrum
- 400 m
- Minibank
- 50 m
Strand
- Bad/strand (korteste avstand)
- 500 m
- Bad/strand (maks avstand)
- 600 m
- Type strand
- Sandstrand
Kundevurderinger
Kundevurderinger
- 31.01.2025
Ol
- 28.12.2024
Akeah Broncemar
- 25.11.2024
Sengane bør bytast ut,knallharde senger der fjøyrene stakk deg i ryggen,vi spurte etter overmadrass i resepsjonen men dei hadde ikkje.
Veldig fint bad men dusjen var ikkje noko å skryte av, hang høgt oppå veggen,ikkje noko justeringsmuligheter.
Veldig fin leilighet og kjempefornøgd med beliggenhet i 2.etg og utsikt rett uti gata,helt topp.
Labranda Bronze Playa
- 03.02.2024
Hotell standard fortjener Max 3 stjerner
- 24.01.2024
Underholdning og aktivitet var såpass dårlig og mangelfull at de like godt kunne spart forsøket
Litt ekkelt
- 29.11.2023
Da vi ankom, lå holderen til nøkkelen (kontakten for å få strøm) på gulvet. Dørhåndtaket til toalettet var også helt løs og hang bare av gammel vane. Vi ville ikke ha noe skyld for det ødelagte dørhåndtaket og meldte fra. Det ble umiddelbart fikset, men siden døren var i MDF, så var den skadet og avskallet materiale lå på baderomsgulvet i tre dager.
På den ene madrassen stakk en fjær opp. Da fikk vi ny overmadrass over hele sengen. Vi oppdaget ikke før vi pakket at det sto en brosjyre som fortalte at man måtte sette denne på sengen for å få skiftet sengetøy. Dermed hadde vi det samme skitne sengetøyet i 14 dager.
Vi varslet om ovennevnte men ville ikke varsle om flere ting siden vi ikke ville bli oppfattet som sytete. I tillegg var vi redde for at de ville spraye med gift mens vi fortsatt bodde på 308, så vi ventet derfor til nå.
Jeg synes for så vidt synd på betjeningen som ser at alt forfaller omkring dem. Men med tanke på fremtidige gjester, føles det likevel riktig å si fra.
Det ekleste var faktisk at bestikk og kjørler hadde så mye matrester. 27.11 tok jeg bort 5 store tallerkener, men også de andre dagene satte jeg til rengjøring en mengde tallerkner. Det var ikke små usynlige matrester men til dels mengder – ofte på undersiden av tallerknene.
Det var noen kryp på baderomsgulvet. De oppfører seg som kakerlakker, men er mindre. Jeg fant skjeggkre på det ekstra soverommet og på badet. Alle krypene holder til der fugen mangler mellom vegg og gulv.
Merkelig mat - mye gryteretter med ukjent innhold. Hvorfor ikke merke maten så man kan få en idé om hva som serveres. Store køer. I følge noen svensker vi traff, hadde de fantastisk mat før "pandemien". Mange i betjeningen virket svært sure. Vin kommer i tillegg og billig vin koster.
Skygge på solsenger store deler av dagen (bygg i sør hindrer solen).
Aircondition hadde tydeligvis timer. Aircondition stoppet derfor kl 00:02 hver natt . Den ble sjekket av betjeningen og vi fikk beskjed om at den virket. Det gjorde den jo (inntil 00:02). Jeg fant ut at man kunne forlenge tiden en halvtime hver gang en trykket Cancel timer. Da fikk jeg den til å stå på hele natten. Forresten veldig skitten aircondition.
Det nederste hengselet til skapdør i MDF gikk av.
Maling flasser av mange steder. Selv avflasset maling blir liggende på gulvet.
Ferie
- 19.02.2023
Beskrivelse av reise og hotell
- 21.01.2023
Kundevurderinger
- 15.10.2022
Kundevurderinger
- 15.10.2022