Akeah Broncemar

  • Playa del Ingles, Gran Canaria, Kanariøyene, Spania
  • TUIs kundevurderinger:

Om hotellet

  • 4*
    Offisiell klassifisering
  • WiFi

Moderne med fin beliggenhet ved strand og shopping

Akeah Broncemar ligger sentralt med kun få minutters gange til shopping, underholdning og sandstranden i Playa del Inglés. Her er det bassengområde med solsenger og palmer, og All Inclusive kan bestilles som et tilvalg.

Her bor du i moderne leiligheter med kjøkkenkrok og plass til opptil fire personer.

Oppvarmet basseng og bassengbar

Om vinteren er bassenget oppvarmet og det finnes en bassengbar med litt snack og drikke.

Bestill All Inclusive

Det er ingen måltider inkludert i reisens pris, men du kan allerede nå bestille All Inclusive hjemmefra. Leilighetene er utstyrt med en liten kjøkkenkrok for deg som foretrekker å tilberede måltidene selv. Det er et supermarked i nærheten av hotellet.

  • Antall rom : 211

Kort om hotellet

Bad/strand
500 m - 600 m
Utendørsbasseng/Barnebasseng
Ja/Ja
Sentrum/Shopping
400 m/400 m
Restaurant/Bar
Ja/Ja
Transfertid
ca. 40 min

Gjennomsnittstemperatur i Playa del Ingles

Adresse og telefon

Adresse
Calle San Cristóbal De La Laguna, 7, 35100 Playa del Inglés, Spain
Telefon
+34 928 767 831

Viktig informasjon

Minisafe i rommene ca. kr 160 per uke.

Musikk fra barer og disko kan til tider forstyrre.

WiFi på hele hotellet (inkl. rommene) uten kostnad

Resepsjon 24 timer
Ja
Offisiell klassifisering
4
Bygget
1972
Sist oppusset
2014
Antall rom
211
Strømstyrke
220
MasterCard
Ja
Visa
Ja
Område
Hotellområde
WiFi
Ja
WiFi i fellesområdene uten kostnad
Ja
WiFi i rommene/leilighetene uten kostnad
Ja
Støynivå
Til tider forstyrrende
Trafikk
Lokaltrafikk

Leilighetene

Tv
Ja
Dusj/wc
Ja
Bad/dusj og wc
Ja
Type kjøkken
Minikjøkken

Senger

Sovesofa
Ja
Enkeltseng
100x200 cm
Dobbeltseng
Ja
Enkeltseng
Ja

Mat og drikke

Ingen måltider er inkludert i reisens pris. All inclusive kan bestilles som tilvalg.

All inclusive

Frokost, lunsj og middagbuffé med måltidsdrikke (lokal vin, øl, brus eller vann). Nasjonal alkohol, vin, øl, brus og mineralvann, barservering til kl. 23.

Øvrig Kleskode: Smart casual. Ingen shorts.

Restaurant- og bartider kunngjøres ved ankomst til hotellet. Noen aktiviteter er inkludert i løpet av begrensede tider. Endringer i innhold kan forekomme i løpet av sesongen.

Bufférestauranter
1
Restaurant
Ja
Bar
Ja
Barer
1
Bassengbar
Ja
Frokost
Buffé
Lunsj
Buffé
Middag
Buffé
All Inclusive
Ja
Middagsantrekk
Ja

Avstand

Transferbuss
50 m
Bussholdeplass
100 m
Shopping
400 m
Minimarked
30 m
Sentrum
400 m
Minibank
50 m

Strand

Bad/strand (korteste avstand)
500 m
Bad/strand (maks avstand)
600 m
Type strand
Sandstrand

Basseng

Utendørsbasseng
Ja
Barnebasseng
Ja
Separat barnebasseng
Ja
Dybde i barnebasseng
50 cm
Basseng
Ja
Ferskvannsbasseng
Ja
Bassenghåndkle
Ja
Bassenghåndkle uten kostnad
Ja
Oppvarmet basseng
23 C
Oppvarmet basseng i perioden:
1/11-31/3
Badestige
Ja

Avslapping

Spa
Nei

Sport

Treningsrom
Nei

Barn og ungdom

Barneseng
Ja
Barnestol i restaurantene
Ja

Tilgjengelighet

Bygninger
1
Antall etasjer i den laveste bygningen
5
Antall etasjer i den høyeste bygningen
6
Heis
Ja
Romdør (bredde)
74 cm
Baderomsdør (bredde)
65 cm

Vår service: TUI-guider på hotellet og TUI-appen døgnet rundt

  • Gjelder fra 2024-10-15 til 2025-04-16

Møt TUI-guidene på hotellet

Vårt internasjonale guideteam er på hotellet minst et par ganger i uken. Vi kan hjelpe deg med å bestille utflukter og leiebil, gi deg restauranttips og vise deg hvor du finner den beste shoppingen eller de fineste strendene. Vi hjelper selvfølgelig også med praktiske spørsmål som kan dukke opp, slik at du får en fin og avslappende ferie.

Service via TUI-appen døgnet rundt

TUI-appen er den enkleste måten å nå oss når det passer deg. Under Spør guidene i appen kan du sende meldinger på norsk og få raske svar, både før og under ferien din. Du kan også nå oss på telefon døgnet rundt for hastesaker.

Komme til hotellet

Flytid

Flytiden varierer avhengig av hvilken dato og flyløsning du velger. Ca. 5 t 50 min fra Oslo/Gardermoen.

Transfertid

Beregnet transfertid er cirka 40 minutter fra flyplassen på Gran Canaria (LPA). Når du bestiller reisen ser du hvilke transferalternativer som er tilgjengelige. Du kan også bestille transfer ved å logge deg inn på myTUI-kontoen din etter du har bestilt reisen.

Her kan du lese mer om transport »

Avstand

Transferbuss
50 m
Bussholdeplass
100 m
Shopping
400 m
Minimarked
30 m
Sentrum
400 m
Minibank
50 m

Strand

Bad/strand (korteste avstand)
500 m
Bad/strand (maks avstand)
600 m
Type strand
Sandstrand

Kundevurderinger

TUIs kundevurderinger

7.5 av 10

246 Kundevurderinger
  • Rengjøring
    8 av 10
  • Maten
    7.2 av 10
  • Bassenget
    8.1 av 10
  • Hotellservice
    8.2 av 10
  • Rom
    7.5 av 10

Sist oppdatert: 15.03.2025

>

Kundevurderinger

  • 5 av 10
Dårlig Wifi. Nettet falt mye ut. Mye støy fra balkong ut mot veien, bra det var opplyst om dette slik at man var forberedt. Men litt for mye støy. Bassengområdet var ok men ligger store deler av dagen i skyggen,, litt rart,, underholdning for barn + bingo der noen prater tysk i en mikrofon er litt slitsomt i et dårlig isolert bygg over flere timer.
>

Ol

  • 9 av 10
Happy
>

Akeah Broncemar

  • 9 av 10
Første vi reagerte på når vi kom inn på hotellet i resepsjonsområdet var ei KRAFTIG lukt av såpe eller luftrensar, grusomt. 2siste dagane var det litt mildare,heldigvis.
Sengane bør bytast ut,knallharde senger der fjøyrene stakk deg i ryggen,vi spurte etter overmadrass i resepsjonen men dei hadde ikkje.
Veldig fint bad men dusjen var ikkje noko å skryte av, hang høgt oppå veggen,ikkje noko justeringsmuligheter.
Veldig fin leilighet og kjempefornøgd med beliggenhet i 2.etg og utsikt rett uti gata,helt topp.
>

Labranda Bronze Playa

  • 5 av 10
Se tidligere kommentarer.
>

Hotell standard fortjener Max 3 stjerner

  • 2 av 10
Bar preg av at hotellet var gammelt. Maten holdt en enkel lav standard. Føler ikke st dette hotellet fortjener 4 stjerner, Max 3.
Underholdning og aktivitet var såpass dårlig og mangelfull at de like godt kunne spart forsøket
>

Litt ekkelt

  • 1 av 10
Vi har bilder av alt som omtales her, så vi kan selvsagt dokumentere dette.
Da vi ankom, lå holderen til nøkkelen (kontakten for å få strøm) på gulvet. Dørhåndtaket til toalettet var også helt løs og hang bare av gammel vane. Vi ville ikke ha noe skyld for det ødelagte dørhåndtaket og meldte fra. Det ble umiddelbart fikset, men siden døren var i MDF, så var den skadet og avskallet materiale lå på baderomsgulvet i tre dager.

På den ene madrassen stakk en fjær opp. Da fikk vi ny overmadrass over hele sengen. Vi oppdaget ikke før vi pakket at det sto en brosjyre som fortalte at man måtte sette denne på sengen for å få skiftet sengetøy. Dermed hadde vi det samme skitne sengetøyet i 14 dager.
Vi varslet om ovennevnte men ville ikke varsle om flere ting siden vi ikke ville bli oppfattet som sytete. I tillegg var vi redde for at de ville spraye med gift mens vi fortsatt bodde på 308, så vi ventet derfor til nå.
Jeg synes for så vidt synd på betjeningen som ser at alt forfaller omkring dem. Men med tanke på fremtidige gjester, føles det likevel riktig å si fra.
Det ekleste var faktisk at bestikk og kjørler hadde så mye matrester. 27.11 tok jeg bort 5 store tallerkener, men også de andre dagene satte jeg til rengjøring en mengde tallerkner. Det var ikke små usynlige matrester men til dels mengder – ofte på undersiden av tallerknene.

Det var noen kryp på baderomsgulvet. De oppfører seg som kakerlakker, men er mindre. Jeg fant skjeggkre på det ekstra soverommet og på badet. Alle krypene holder til der fugen mangler mellom vegg og gulv.

Merkelig mat - mye gryteretter med ukjent innhold. Hvorfor ikke merke maten så man kan få en idé om hva som serveres. Store køer. I følge noen svensker vi traff, hadde de fantastisk mat før "pandemien". Mange i betjeningen virket svært sure. Vin kommer i tillegg og billig vin koster.

Skygge på solsenger store deler av dagen (bygg i sør hindrer solen).

Aircondition hadde tydeligvis timer. Aircondition stoppet derfor kl 00:02 hver natt . Den ble sjekket av betjeningen og vi fikk beskjed om at den virket. Det gjorde den jo (inntil 00:02). Jeg fant ut at man kunne forlenge tiden en halvtime hver gang en trykket Cancel timer. Da fikk jeg den til å stå på hele natten. Forresten veldig skitten aircondition.

Det nederste hengselet til skapdør i MDF gikk av.

Maling flasser av mange steder. Selv avflasset maling blir liggende på gulvet.
>

Ferie

  • 6 av 10
Slitt hotell, underbemanna personell i kantina og i baren. Personalet gjorde så godt de kunne. God og variert mat. For mye kaker/ desserter, og altfor lite oppskjært melon. Underholdninga var elendig: bingo, quiz og karaoke hører ikke til på et hotell. Barnediskotek fra 20-21, er alt for sent. Anbefalt tid er 17-18. 3 kvelder var fine med sang, dans og sjonglering var bra. Trenger ikke å bli underholdt hver kveld, det er greit med rolig musikk.
>

Beskrivelse av reise og hotell

  • 9 av 10
Hyggelig betjening og veldig høflige. Følte seg velkommen fra første øyeblikk.
>

Kundevurderinger

  • 7 av 10
God mat på hotellet, renhold vær dag 😊👍 god plass ved bassenget,
>

Kundevurderinger

  • 5 av 10
Vi fikk beskjed om at drikke ikke var inkludert til middagen ved halvpensjon og at de kom til bordet og tok bestilling på drikke. En av de siste dagene sa de at vi kunne ta gratis vann og virket overrasket over at dette ikke var noe vi visste. Jeg bestilte til og med vann en dag og fikk da flaskevann som jeg betalte for, så vi følte oss litt lurt av de ansatte i restauranten på hotellet.