Cavo D'Oro

Om hotellet

  • 4*
    Offisiell klassifisering
  • WiFi

Strandnært hotell

Hotell Cavo D'Oro i Kalamaki passer for både familier, par og venner. Her bor du i rolige omgivelser med gangavstand til stranden på sørsiden av Zakynthos. De største familierommene har plass til opptil fire personer og hotellet har to bassengområder. All Inclusive er inkludert.

Til den populære Kalamaki-stranden går du på noen få minutter. Stranden er øyas lengste og en del av den er naturreservat fordi havskilpaddene legger sine egg i reir her på stranden.

Bassenger, restaurant og bar

På Cavo D' Oro er det to bassengområder, restaurant og barservering. All Inclusive er inkludert i reisens pris!

  • Antall rom : 128
  • Antall leiligheter : 36

Kort om hotellet

Bad/strand
250 m
Utendørsbasseng/Barnebasseng
Ja/Ja
Sentrum/Shopping
700 m/700 m
Restaurant/Bar
Ja/Ja
Transfertid
ca. 10 min

Gjennomsnittstemperatur i Kalamaki

Adresse og telefon

Adresse
Kalamaki, 29100, Zakynthos, Greece
Telefon
+30-2695045948

Viktig informasjon

Resepsjon 24 timer
Ja
Offisiell klassifisering
****
Bygget
1989
Sist oppusset
2016
Antall rom
128
Antall leiligheter
36
Strømstyrke
220
Område
Strandområde
Parkering
Ja
WiFi
Ja
WiFi i fellesområdene uten kostnad
Ja
WiFi i rommene/leilighetene uten kostnad
Ja
Støynivå
Til tider forstyrrende
Trafikk
Lokaltrafikk

Rommene

Vannkoker og strykejern/-brett finnes på forespørsel.

WiFi
Ja
Dobbeltrom
16-20 m2
Familierom
24-40 m2
Minisafe
Ja
Minisafe uten kostnad
Ja
Luftkondisjonering uten kostnad
Ja
Luftkondisjonering i perioden:
1/5-31/10
Kjøleskap
Ja
Rengjøring
6 dager per uke
Hårføner
Ja
Tv
Ja
Telefon
Ja
Bad/dusj og wc
Ja

Mat og drikke

All Inclusive

Måltider og drikke Frokost-, lunsj- og middagsbuffé med drikke (lokal vin, øl, brus eller vann). Nasjonal alkohol, vin, øl, brus og mineralvann og barservering i anviste barer/tider.

Øvrig informasjon

All Inclusive-innholdet og tidene kan endres i løpet av sesongen, for eksempel i begynnelsen og slutten av sesongen eller hvis antall gjester er lavt.

Bufférestauranter
1
Restaurant
Ja
Bar
Ja
Barer
2
Bassengbar
Ja
Snackbar
Ja
Frokost
Buffé
All Inclusive
Ja
Frokost
Ja
Minimarked på hotellet
Ja

Avstand

Transferbuss
5 m
Bussholdeplass
5 m
Shopping
700 m
Minimarked
5 m
Sentrum
700 m
Minibank
100 m

Strand

Bad/strand (korteste avstand)
250 m
Type strand
Sandstrand

Basseng

Utendørsbasseng
Ja
Basseng
2
Swim out
Ja
Barnebasseng
Ja
Barnebasseng
1
Separat barnebasseng
Ja
Barnedel i hovedbasseng
Ja
Basseng
Ja
Ferskvannsbasseng
Ja
Lengde
18 m
Bredde
8 m
Størrelse
144 m2
Bassenghåndkle
Nei

Avslapping

Spa
Nei

Barn og ungdom

Barneseng
Ja
Barnestol i restaurantene
Ja

Tilgjengelighet

Bygninger
5
Antall etasjer i den laveste bygningen
1
Antall etasjer i den høyeste bygningen
3
Heis
Nei

Vår service: Døgnet rundt via TUI-appen

  • Gjelder fra 2026-05-14 til 2026-10-05

Service via TUI-appen

TUI-appen er den enkleste måten å nå oss døgnet rundt, når det passer deg. Via Spør guidene i appen kan du sende meldinger på norsk og få raske svar, både før og under ferien din. Vi kan hjelpe deg med å bestille utflukter og leiebil, gi deg restauranttips og vise deg hvor du finner den beste shoppingen eller de fineste strendene. Vi hjelper selvfølgelig også med praktiske spørsmål som kan dukke opp, slik at du får en fin og avslappende ferie. Du kan også nå oss på telefon døgnet rundt for hastesaker.

Komme til hotellet

Flytid

Flytiden avhenger av hvilken avreisedato og flyløsning du velger.

Det tar ca. 3 t 50 min direkte fra Oslo/Gardermoen.

Transfertid

Beregnet transfertid er cirka 10 minutter fra Dionysios Solomos flyplass (ZTH). Når du bestiller reisen vil du se hvilke alternativ som er tilgjengelige. Du kan også bestille transfer ved å logge på myTUI-kontoen din etter at bestillingen er fullført. Her kan du lese mer om transfer »](https://www.tui.no/reise-med-tui/pa-reisemalet/busstransport/)

Avstand

Transferbuss
5 m
Bussholdeplass
5 m
Shopping
700 m
Minimarked
5 m
Sentrum
700 m
Minibank
100 m

Strand

Bad/strand (korteste avstand)
250 m
Type strand
Sandstrand

Kundevurderinger

TUIs kundevurderinger

6.5 av 10

91 Kundevurderinger
  • Rengjøring
    6.6 av 10
  • Maten
    6.9 av 10
  • Bassenget
    7.2 av 10
  • Hotellservice
    7.4 av 10
  • Rom
    6.2 av 10

Sist oppdatert: 30.09.2025

Hotellet er uhygienisk, smakløs mat og ikke verdt pengene.

  • 0 av 10
Vonde senger, puter og dårlige rom. De bor duer i ene oppgangen, i taket over trappene,og masse dueskitt. De spyler såvidt over annenhver dag. Skittent. Når de ikke fjerner døde duer utenfor døra i gangen etter tre fire timer etter å sagt fra flere ganger så sier d vel sitt. Ble heller ikke vasket bort blodet etter denne. Renholdet i det nye rommet var ikke noe bedre. Fikk ikke nye håndklær som forespeilet eller sengetøy. Stinker kloakk og annen sur lukt på badene fra rørene tenker jeg. Svært dårlig renhold, smakløs masseprodusert mat, til og med gresk youghurt smakte eddik… aldri mer hit. Tidligere før all inclusive var iallefall frokosten veldig bra. Spiste derfor kun frokost på hotellet, så ble elstra dyrt å kjøpe alle andre måltid ute.

Unngå dette hotellet.

  • 0 av 10
Skittent, dårlig service og uspiselig mat. Verste all inclusive hotellet jeg har vært på. Kostet oss dyrt å måtte spise ute til alle måltider når vi hadde regnet med all inclusive.

Hotellet som trekker ferien i dass

  • 0 av 10
Vi måtte betale 70 euro i turistskatt, noe som tilsvarer et 4 stjerners hotell. Dette hotellet var langt unna den standarden og må på en god dag Max få 2 stjerner.

Kalimaki leverer men ikkje hotellet.

  • 2 av 10
Selve plasseringen av hotellet er heilt greit. Men lenger fra stranda enn beskrevet fra nettsida. Hotellet hadde et fint bassengområde men heilhetsinntrykket gjør ikkje at eg vil tilbake eller anbefale det til andre. For dårlig renhold av rom. Slitt og dårlig planløsning på badet spesielt . All inclusvie er som regel ikkje heilt topp men de kunne fått litt mer smak og variasjon enn de hadde. Me er ikkje opptat av høy standard men renhold er viktig . Og avstand til strand. Så da blir ikkje dette gjentatt. Ferien blei på ingen måte ødelagt men det frister ikjke å reise tilbake.

Hotell med særpreg

  • 7 av 10
Hadde fint, litt rart med vask utenfor badet og litt spesielt innredet selve badet

Greit hotell og god frokost. Smilende personale, men dårlige engelskkunnskaper; slik at man aldri er sikker på om man blir forstått. Bedre renhold ute slik at lukta etter alle kattene ikke blir så merkbar.

  • 3 av 10
Hotellet besto av flere bygg, og det var greit; for da virket det ikke så sort. Men, flere av byggene lå ca 100 m fra hoveddelen. Det var langt å gå til frokosten fra det første rommet vårt, og man måtte passere søppel av ymse sort langs vegen. Lite appetittvekkende.
At vi måtte bytte rom, følte vi møtte svært lite sympati hos ledelsen. De forsto ikke hva som var problemet. HC-toalett i resepsjonen fantes ikke. Vi prøvde å holde lav profil, og ikke klage på at avløpet fra dusjen var nesten tett. Dette fikk vi kjeft for da vi sa fra ved avreise; vi skulle sagt fra med en gang, men dette skulle de som vasket dusjen ordnet opp i med en gang. Det var jo synlig for alle. Setet på toalettet passet ikke i det hele tatt til skåla , og var alt for lite for folk flest.
Frokosten var grei nok og personalet der var vennlige, men de fleste skjønte svært lite engelsk. Med alle kattene som svinset rundt måtte en være påpasselig hvilket bord man valge ute ved bassenget pga ganske intens lukt av kassepiss. Ikke særlig appetittvekkende.

TUI corporate med sin markedskraft bør følge opp sine fine ord om miljøspørsmål og bærekraft. For oss var dette første og siste gang på Zakynthos. Selv ikke i Hellas har vi sett mer søppel flytende rundt i terrenget. Vi så ikke søppelkasser i gatene og stedene for søppelinnlevering fløt over. Overkjørte katter ble ikke fjernet, Hva turistskatten går til, er for oss en gåte. TUI sier i sine Corporate Goals and Objetives at man skal arbeide artivt med de lokale myndighetene og bransjeorganisasjonene. Her er det mye å ta tak i for TUI hvis man mener alvor. De av TUIs potensielle kunder som er miljøbevisste og som feks er opptatt av eksponering for mikroplast i naturen, vil etterhvert skygge unne slike reisemål. TUI bør satse mer på kvalitet av destinasjonene enn på 10% årlig vekst!

Fin beliggenhet

  • 7 av 10
Hotellet var greit, men dårlig rengjøring .

Tur med barnebarn

  • 10 av 10
Var ikke noe underholdning eller noe som skjedde på hotellet. Men var ikke noe savn.

Zakynthos

  • 7 av 10
Hotellet var greit (vi sover bare der) problemer med air condtion, men fikk hjelp….😊

Dårlig opplevelse!

  • 0 av 10
Kjempedårlig renhold! De vasket ikke rommet en eneste dag vi var der. De byttet kun sengetøy og håndklær, som var hullete og slitt. Doen var skitten og dusjsluket fylt med skitt… meget skuffet… cm tykt lag med støv under senga og masse mugg i kaffetrakter… Ikke veldig vennlig personell i resepsjonen, gjorde kunn det de måtte. Anbefaler IKKE til noen som helst! Bortkasta penger og en veldig feil portrering av hotellet fra TUI sin nettside

Kundevurderinger

  • av 10
  • Anonym