.Hva skal jeg tenke på om jeg skal ut å reise akkurat nå?
Vi følger nøye med på situasjonen på alle våre destinasjoner, og du kan være sikker på at vi kontakter deg dersom det skjer endringer, eller noe uventet.
Vi anbefaler derfor at du logger inn via myTUI og sjekker at den korrekte e-postadressen og det korrekte mobilnummeret står i din bestilling, slik at vi kan kontakte deg, om det skulle være nødvendig.
-Pass og Visum: Husk å sjekke at passet ditt er gyldig lenge nok etter hjemreisedatoen, og om det kreves visum for ditt reisemål.
Les mer om regler for pass og visum her
-Reiseforsikring: Det er viktig å ha en dekkende reiseforsikring. Vi tilbyr reiseforsikring gjennom forsikringsselskapet Allianz når du reiser med TUI.
More questions about Aktuelt
- Hva gjelder hvis reisen blir innstilt? Se mer informasjon
- Hva gjør jeg hvis jeg blir syk før eller under reisen? Se mer informasjon
- Hvilke innreiseregler gjelder for mitt reisemål? Kreves innreiseskjema? Se mer informasjon
- Hvordan påvirkes min reise av konfliktene i verden? Se mer informasjon
- Hvor lang leveringstid er det for pass og ID-kort i Norge? Se mer informasjon
- Jeg venter på refusjon, hvor lang tid tar det å få pengene tilbake? Se mer informasjon
Fant du ikke svaret?
Vi er alltid her for å hjelpe deg. Enten om du vil bestille en reise eller det er noe du lurer på før, i løpet av eller etter din reise. Ta kontakt med oss her.