Costa Del Sol Torremolinos Hotel

  • Torremolinos, Costa del Sol, Spania

Om hotellet

  • WiFi

Luksuriøst boutiquehotell

Det luksuriøse livsstilhotellet Costa Del Sol Torremolinos Hotel ligger 300 meter fra stranden og 30 minutter fra Málaga. I nærheten finnes det flere golfbaner og shopping. Hotellet har oppvarmet basseng, WiFi, treningsrom, stor terrasse og restaurant.

I nærheten finnes det flere golfbaner og kjøpesentre.

Rommene har

  • WiFi
  • Minibar
  • Telefon og TV
  • Badekar/dusj og WC
  • Hårføner

Noen rom kan bestilles for flere enn ordinært antall senger, f.eks. et dobbeltrom som disponeres av tre. Ekstra personer sover da i ekstraseng, f.eks. en sammenleggbar seng eller sovesofa.

Her bruker vi hotellets benevnelser på romtyper.

  • Antall rom : 36

Kort om hotellet

Bad/strand
300 m
Utendørsbasseng/Barnebasseng
Ja/Ja
Sentrum
3 km
Transfertid
ca. 15 min

Gjennomsnittstemperatur i Torremolinos

Adresse og telefon

Adresse
Paseo Del Colorado, 29, TORREMOLINOS, Spain

Viktig informasjon

Resepsjon 24 timer
Ja
Bygget
2016
Antall rom
36
American Express
Ja
MasterCard
Ja
Visa
Ja
Parkering
Ja
WiFi
Ja
Luftkondisjonering på fellesområdene
Ja
Innsjekking
16:00-06:30
Utsjekking
01:15-13:00
Depositum ved ankomst
Ja
LHBT-vennlig
Ja
Minisafe i resepsjonen
Ja
Vaskeriservice
Ja

Rommene

WiFi
Ja
Minisafe
Ja
Sentralvarme
Ja
Minibar
Ja
Hårføner
Ja
Vannkoker
Ja
Tv
Ja
Telefon
Ja
Dusj/wc
Ja
Bad/wc
Ja

Mat og drikke

Frokost
Buffé, Kontinental
Luftkondisjonering i restaurant
Ja
Frokost
Ja
Frokostrom
Ja
Kafé
Ja

Avstand

Offentlig transport
500 m
Sentrum
3 km
Flyplass
8 km

Strand

Bad/strand (korteste avstand)
300 m
Bad/strand (maks avstand)
300 m

Basseng

Utendørsbasseng
Ja
Basseng
1
Barnebasseng
Ja
Barnebasseng
1
Basseng
Ja

Avslapping

Massasje
Ja

Sport

Treningsrom
Ja
Sykkelutleie
Ja
Sykkeloppbevaring
Ja

Barn og ungdom

Barnestol i restaurantene
Ja

Tilgjengelighet

Antall etasjer i den laveste bygningen
4
Heis
Ja
Hotellområdet er egnet for rullestolbrukere
Ja

Vår service: Døgnet rundt viaTUI-appen

  • Gjelder fra 2024-05-01 til 2024-11-01
  • Gjelder fra 2024-11-01 til 2025-05-01

Service via TUI-appen

TUI har ikke personale på dette reismålet, men med TUI-appen kan du nå oss hele døgnet, når det passer deg. Via Spør guidene i appen kan du sende meldinger på norsk og få raske svar, både før og under ferien din. Vi kan hjelpe deg med å bestille utflukter og leiebil, gi deg restauranttips og vise deg hvor du finner den beste shoppingen eller de fineste strendene. Vi hjelper selvfølgelig også med praktiske spørsmål som kan dukke opp, slik at du får en fin og avslappende ferie. Døgnet rundt kan du også, ved hastesaker, nå oss på telefon.

Komme til hotellet

Flytid

Flytiden varierer avhengig av hvilken flytid du velger. Ca. 4 t fra Oslo/Gardermoen.

Transfertid

Det tar ca. 15 min fra flyplassen til Torremolinos. Bestill transferbuss eller privat transport. 

Når du bestiller vil du se alternativene som er tilgjengelige.

Her kan du lese mer om transport »

Avstand

Offentlig transport
500 m
Sentrum
3 km
Flyplass
8 km

Strand

Bad/strand (korteste avstand)
300 m
Bad/strand (maks avstand)
300 m

Kundevurderinger

Dårlig hotell standard

  • 1 av 10
Hotellet ble beskrevet som luksuriøst. Man forventer ikke nok et mega luksus hotell, men man forventer på det minste et vanlig hotell med vanlige fasiliteter. Hva betyr dette for oss.
Hotellrommet manglet så enkelte ting som toalett børste, tekanne, teposer, kaffeposer, kaffekopp og strykejern. Men det var maur, om man regner det som luksusprodukt. Det var også konferanse telefon, både på rommet og på badet! Fantastisk!
Renhold: Sengetøyet ble byttet kun en gang i løpet av de 10 overnattingene. Laken vær like stor som madrassen, da var alltid en ********** av kroppen rett på madrassen. Ellers man kunne se at noen hadde forsøkt å rengjøre rommet flere ganger i løpet av ferien.
Dusjen: Den ene delen av dusjen var ødelagt. Dette oppdaget vi første dagen. Når vi meldte dette til resepsjonen, forsøkte damen å fortelle oss av vi ikke vet hvordan dusjen brukes, hun skulle se på det allikevel. Det skjedde ingenting. Dagen etter forsøkte vi på nytt med en annen resepsjonist (Aleks). Vi fikk respons med smil og forståelse, og dusjen ble fikset, fordi den var ødelagt.
Kaffen. Gjennom mine 40 år, og lang erfaring fra hotell- og restaurantbransjen, har jeg aldri sett hotellrom uten mulighet til å lage kaffe, og uten gratis kaffe og te på rommet. Det var to muligheter til å få kaffe på morgenen - man lager selv Nespresso ved resepsjonen, eller bestille fra restauranten, begge koster 2.5 euro. Kaffen fra restauranten er det verste kaffe jeg har smakt noensinne. Løsningen var pulverkaffe fra butikken, som jeg laget i vannglass med varmtvann fra vasken. Det er ikke sunt, men jeg drikker kaffe ganske straks etter at jeg våker, så det er noe som er en ********** av mine rutiner og er viktig for meg.
Parkering: Det koster 18 euro per dag for å parkere på hotellets garasje. Vi takket ja til dette tilbudet og fikk tildelt plass nr.4. Alt gikk bra frem til resepsjonisten Aleks forsvant fra bildet (han som fikset dusjen). For resten (halvparten) av ferien måtte vi gå til resepsjonen og spørre hvor vi skal parkere – hver dag, noen ganger to ganger per dag, avhengig av hvor ofte var vi borte med bilen. Det var alltid forskjellige biler på plass nr.4. Unnskyldning, etter unnskyldning kom fra resepsjonen. Det var gjestene som ikke kunne parkere og følge regler, osv. Etter samtale med en som hadde parkert på vår plass, fant vi ut at han fikk beskjed fra resepsjonen å parkere nettopp der. Det er ikke verdens største problem, men det er meget ubehagelig å komme sliten etter lang tur, eller lang dag på standen og styre med parkeringsplasser. Etter at vi konfronterte den som viste seg å være hotellsjefen, fikk vi rett og slett skjeft. En meget ubehagelig mann, som ikke kunne service i det hele tatt, noe som ble bekreftet av den andre hyggelige resepsjonisten, en eldre mann.
Bassenget: helt ubrukelig. lite basseng rett ved garasjen.
Gymsal....mer en bastu. Ingen ventilasjon, under glasstak. Det var minst 60 C, når jeg gikk inn til å se på.
Alt i alt det var to bra ting på hotellet og det var Aleks, som forsvant 3-4 dager etter vår ankomst, og den eldre resepsjonisten som er tvunget til å pensjonere seg fordi han får ikke lov å gi den gode servicen han ønsker.