Be.Hotel

  • St. Julian's, Malta

Om hotellet

  • WiFi

Strandnært med takterrasse og basseng

Be.Hotel er et moderne hotell med fin beliggenhet i St Julian's. Her bor du nær byens restauranter, barer, nattklubber og butikker. På hotellet er det en takterrasse med flott utsikt over byen og et bassengområde med solsenger samt en velværeavdeling, bar og restaurant.

Stranden St George's Bay ligger 120 meter fra hotellet.

Hotellet har:

  • Basseng
  • Takterrasse
  • Restaurant og bar
  • Velværeavdeling
  • Vaskeriservice
  • Døgnåpen resepsjon

Rommene har:

  • WiFi
  • Badekar/dusj og WC

Noen rom kan bestilles for flere enn ordinært antall senger, f.eks. et dobbeltrom som disponeres av tre. Ekstra personer sover da i ekstraseng, f.eks. en sammenleggbar seng eller sovesofa.

Her bruker vi hotellets benevnelser på romtyper.

  • Antall rom : 277

Kort om hotellet

Bad/strand
240 m
Sentrum
500 m
Restaurant/Bar
Ja/Ja
Transfertid
ca. 20 min

Gjennomsnittstemperatur i St. Julian's

Adresse og telefon

Adresse
Bay Street Tourist Complex, St. George's Bay, St. Julian's, Malta

Viktig informasjon

Resepsjon 24 timer
Ja
Sist oppusset
2015
Antall rom
277
American Express
Ja
MasterCard
Ja
Visa
Ja
Parkering
Ja
WiFi
Ja
Luftkondisjonering på fellesområdene
Ja
Innsjekking
15:00-14:00
Utsjekking
11:00
Vaskeriservice
Ja

Mat og drikke

Restaurant
Ja
Bar
Ja
Bassengbar
Ja
Frokost
Buffé
Luftkondisjonering i restaurant
Ja
Kafé
Ja

Avstand

Offentlig transport
200 m
Sentrum
500 m
Flyplass
10.7 km

Strand

Bad/strand (korteste avstand)
240 m
Bad/strand (maks avstand)
240 m

Basseng

Oppvarmet utendørsbasseng (min 22 grader)
1
Oppvarmet innendørsbasseng (min 22 grader)
Ja

Avslapping

Wellness-area
Ja
Massasje
Ja
Skjønnhetsbehandlinger
Ja
Frisør
Ja

Underholdning

Nattklubb
Ja

Barn og ungdom

Barnestol i restaurantene
Ja

Tilgjengelighet

Heis
Ja
Hotellområdet er egnet for rullestolbrukere
Ja

Vår service: Døgnet rundt via TUI-appen

  • Gjelder fra 2024-11-01 til 2025-05-01
  • Gjelder fra 2025-05-01 til 2025-11-01

Service via TUI-appen

TUI har ikke personale på dette reismålet, men med TUI-appen kan du nå oss hele døgnet, når det passer deg. Via Spør guidene i appen kan du sende meldinger på norsk og få raske svar, både før og under ferien din. Vi kan hjelpe deg med å bestille utflukter og leiebil, gi deg restauranttips og vise deg hvor du finner den beste shoppingen eller de fineste strendene. Vi hjelper selvfølgelig også med praktiske spørsmål som kan dukke opp, slik at du får en fin og avslappende ferie. Døgnet rundt kan du også, ved hastesaker, nå oss på telefon.

Komme til hotellet

Flytid

Din flytid avhenger av hvilken flyløsning du velger. Omtrent 4 timer med direktefly fra Oslo-Gardermoen.

Transfertid

Avstanden fra flyplassen til St. Julian's er ca 10 km. Med taxi fra flyplassen tar det ca. 20 minutter (i høysesong kan det ta lenger tid avhengig av trafikken). Du kan forhåndsbestille taxitransfer til hotellet ditt ved å gå inn på myTUI.

Avstand

Offentlig transport
200 m
Sentrum
500 m
Flyplass
10.7 km

Strand

Bad/strand (korteste avstand)
240 m
Bad/strand (maks avstand)
240 m

Kundevurderinger

Ferie

  • 9 av 10
Hotellet lå veldig sentralt og hadde alt vi trengte for å klare oss. Supert med egne håndkleet til bassenget

Skuffende kundeservice og mangel på ansvar

  • 0 av 10
Skuffende kundeservice og mangel på ansvar
Vi ønsker å dele vår skuffende opplevelse med TUI i håp om at andre reisende vil være bedre forberedt. Vår erfaring med deres kundeservice har vært alt annet enn tilfredsstillende. Etter å ha reist med TUI i 25 år, blir dette dessverre den siste gangen.
Vi bestilte et 4-stjerners hotell med nattklubber, barer, restauranter, butikker og strand i nærheten. Det ble imidlertid ikke nevnt at det kommer svært mye lyd inn på rommene, og at hotellet ligger i et kjøpesenter der lyden gir gjenklang. Vi er sterkt uenige i TUIs beskrivelse av hotellet, som ikke dekker den støyen vi opplevde. TUI fraskriver seg alt ansvar og mener at vi skulle forstått dette ut fra beskrivelsen de gir av reisemålet. De tilbydde et gavekort på 500 kr som kompensasjon for ubehaget, men hva hjelper det når vi har brukt over 100 000 kr på fly og hotell med frokost?
Når vi stilte spørsmål om utflukter eller andre ting, fikk vi svar fra både AI og personalet, men som ikke besvarte spørsmålene våre konkret. I tillegg lovet de å ringe tilbake etter at vi hadde snakket med dem eller skrevet i appen om å bli oppringt, men dette skjedde aldri.
Oppsummert har vår opplevelse med TUI vært svært negativ. Mangel på ansvar, dårlig kommunikasjon og manglende oppfølging.